امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


نشست معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی

نشست معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی

کد مطلب: 50973 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ابعاد پیچیده فتنه 88 ‌با درایت ‌مقام معظم رهبری ‌برای همه مردم روشن شد‌.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در نشستی به مناسبت حماسه نهم دی در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: همزمان با نهم دی ماه برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی در سطح تمامی شهرهای استان با هدف بصیرت‌افزایی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی در دانشگاه‌ها، برگزاری همایش‌های معنوی و عقیدتی، اجرای صبحگاه‌های مختلف در مدارس و پایگاه‌های بسیج، برگزاری نشست‌های تحلیلی و توصیفی با حلقه‌های صالحین، برگزاری جلسات سخنرانی، مسابقات مختلف فرهنگی و… از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه حماسه نهم دی احیاگر فرهنگ عاشورا در سایه حضور با شکوه مردم با بصیرت است، خاطر نشان ساخت: حماسه نهم دی یک حرکت خودجوش بود و این مردم بودند که به صورت خودجوش در راهپیمایی شرکت کرده و آن حماسه ماندگار را رقم زدند.

گلشن‌زاده با اشاره به اینکه 9 دی ‌ماه روز تجدید بیعت مجدد مردم با ولایت و انقلاب و ارزش‌های ناب اسلامی است، تصریح کرد: فتنه 88 ابعاد مختلفی داشت که با روشنگری و تدبیر مقام معظم رهبری زوایای این فتنه برای همه مردم روشن شد و مردم با حضور خود در صحنه توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی با تاکید بر اینکه نهم دی روز دفاع از مواضع نظام و انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا بود،‌ خاطرنشان ساخت: حماسه این روز خروش ملت ایران علیه عاملان فتنه و دشمنان نظام بود و مردم با بصیرت، با آگاهی، خروش و غیرت خود نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به‌وجود آوردند.

گلشن‌زاده با بیان اینکه حماسه نهم دی یکی از نشانه‌های عشق و ارادت ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: حماسه نهم دی در تاریخ سراسر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی یادآور حرکت مردم ولایی است و بزرگداشت آن برای آگاهی دادن به نسل جوان، شناخت دشمن و فتنه‌گران ضروری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: حماسه‌آفرینی مردم ایران در نهم دی مشتی محکم بر دهان فتنه‌گران و مستکبران بود که باید هر ساله با شکوهی بیشتر برگزار شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.