امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حرکت کاروان غم در اراک همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول(ص)

کد مطلب: 50968 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری اراک از حرکت کاروان غم همزمان با سالروز رحلت رسول گرامی اسلام خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، صادق میر شفیعی  ظهر روز چهارشنبه در نشست برنامه ریزی برگزاری مراسم قرائت زیارت از بعید  در فرمانداری اراک گفت: در سالروز رحلت رسول گرامی اسلام باید برنامه های متناسب و با حضور گسترده عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم قرائت زیارت رسول اکرم  ازبعید گفت: این مراسم هزمان با سراسر کشور، 28 صفر همزمان در اراک نیز برگزار می شود.

رئیس اداره سیاسی- اجتماعی فرماندار اراک ادامه با اشاره به سالروز ارتحال حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: این زیارت در روز جمعه (22 دی ماه) همزمان با سراسر کشور با حضور مردم در مصلی قبل از نماز جمعه تلاوت می شود.

میر شفیعی برگزاری کاروان غم را از دیگر برنامه های این روز دانست و گفت: کاروان غم  و تجمع عزاداران در ساعت 9 و 30 دقیقه در میدان ولی عصر از دیگر برنامه های این روز است.

وی اعزام مبلغ با هدف ایراد سخنرانی و برگزاری مراسم در روستاها و آماده سازی فضای این شهر را از دیگر برنامه های این روز عنوان کرد.

رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرماندار اراک در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری این برنامه ها گفت: ادارات استان نیز در روز پنج شنبه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر زیارت حضرت رسول را قرائت می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.