امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


نصب پرچم متبرک بارگاه امام حسین(ع) در مصلی اراک

نصب پرچم متبرک بارگاه امام حسین(ع) در مصلی اراک

کد مطلب: 50954 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از نصب پرچم متبرک بارگاه امام حسین(ع) بر گنبد مصلی بیت المقدس اراک همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مصطفی مشایخی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر دشمنان بزرگ اسلام با روش‌های متفاوت و هتاکی به مقدسات وارد جنگ با دنیای اسلام شده‌اند، اظهار داشت: پرچم متبرک امام حسین(ع) در پاسخ به بی احترامی و هتاکی‌های دشمنان به ساحت مقدس پیامبر(ص) بر فراز گنبد مصلی بیت المقدس اراک برافراشته می‌شود.

وی بیان کرد: بعثت پیامبر اعظم(ص) برای ترویج اخلاق الهی و تعالی انسان در جوامع بشری بود که انقلاب فکری و ذهنی در بشریت ایجاد کرد و در کمترین زمان تحول بزرگی در تاریخ بشریت پدید آورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به توطئه ها و کارشکنی های دشمنان درراستای به انحراف کشاندن نسل جوان و نواجوان جامعه اسلامی، گفت: محبت از مهم ترین ویژگی های پیامبر گرامی اسلام بود٬ که از اینطریق می توانند انسان ها را جذب و راه راست را به آنان نشان دهند.

مشایخی با اشاره به اقدامات ناشیانه دشمنان کوردل و اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام٬ اظهار کرد: ملت مسلمان ایران به ویژه قشر جوان با الگوگیری از محبت پیامبر مهر و رحمت باید در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی قداست و حرمت شکنی را از راهبردهای دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان امروز از هر راهی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی بهره گرفته اند و با توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام و مقدسات می خواهند اسلام را خدشه دار کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در پایان ابراز امیدواری کرد: برنامه های 28 صفر بستری مناسب در راستای آشنایی اقشار جامعه به ویژه جوانان با سیره پیامبر اسلام (ص) و الگوی گیری از ایشان باشد.

مشایخی با تاکید بر اینکه آشنایی با سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) از ضرورت‌های جامعه است، تصریح کرد: همزمان با 28 صفر برنامه‌های ویژه عزاداری در سطح شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود که حرکت کاروان غم در اراک از مهم‌ترین این برنامه‌‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان داشت: این کاروان از ساعت 9 و سی دقیقه صبح روز 28 صفر از میدان شهدا به حرکت در می‌آید و در ساعت 10 و سی دقیقه در مصلی اراک برای مراسم عزاداری تجمع خواهد کرد.

مشایخی با بیان اینکه این کاروان متشکل از دسته‌ها و هیئت‌های مختلف عزاداری است، خاطر نشان ساخت: نصب پرچم مبارک امام حسین(ع) بر فراز گنبد مصلی، قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص)، سخنرانی و مداحی و بر پایی نماز جمعه از برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز 28 صفر است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.