امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


بیانیه‌ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه

بیانیه‌ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه

کد مطلب: 50951 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید براینکه با خلق حماسه نهم دی تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد، گفت: عناصر فتنه‌گر و فریب‌کار باید از حماسه 9 دی ملت ایران درس عبرت بگیرند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌‌نجف‌آبادی در این بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه آورده است: عاشورا و ابعاد نورانی آن سرچشمه حیات، عزت، شرافت، کرامت و آزادی و آزادگی است.

وی در این پیام آورده است: عاشورا با گوشت، پوست و خون ملت آمیخته شده و مردم ایران دلداده عاشورا، کربلا و امام حسین(ع)، یاران با وفا و اصحاب گران‌سنگ آن حضرت هستند.

امام جمعه اراک در این بیانیه تاکید کرده است: عاشورا نماد هستی و عزت و سربلندی است و پاسداری از ارزش‌ها، دستاوردها، اهداف و خون مطهر شهیدان نهضت حسینی(ع)، وظیفه اسلامی، ملی و مردمی است.

در ادامه این پیام آمده است: عاشورا به یک جریان، یک قوم و یک ملت اختصاص ندارد، بلکه به تمامی انسان‌های با کرامت و آزاده تعلق دارد، بنابراین حرمت آن واجب است.

امام جمعه اراک در ادامه این بیانیه یادآور شده است: افرادی که چنین روز بزرگ، با عظمت و چنین سرمایه پر برکت را قدر ندانند و یا حرمت‌ها را نقض کنند و یا قداست شعائر دینی را نادیده بگیرند و یا جان‌مایه حیات یک ملت را به بازی بگیرند، هرگز نزد مردم جایگاهی ندارند.

وی در ادامه این بیانیه آورده است: ملت ایران در سایه عاشورا و کربلا پشت استبداد و استکبار را شکسته و چنین انقلاب با عظمتی را در منطقه و جهان پدید آورد.

در این پیام با تاکید بر اینکه خلق حماسه نهم دی ثابت کرد که مردم بر عهد و پیمان خود با ولایت فقیه و دفاع از ارزش‌ها همچنان استوار هستند، آمده است: حرکت ملت ایران در نهم دی سال 88 به تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی پایان داد و برای همیشه دشمنان را مأیوس کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.