امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نمایش نسخ قدیمی تعزیه استان مرکزی

کد مطلب: 50942 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیر فرهنگسرای آیینه شهر اراک از برگزاری نمایشگاه و موزه عاشورایی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ابزار و لوازم، نسخ قدیمی تعزیه استان به نمایش در می آید.

به گزارش مرکزی دیلی ، زهرا مهاجرانی در گفتگو با خبرنگارمهر افزود: این نمایشگاه همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی و ایام پایانی ماه صفربه معرض دید علاقمندان قرار میگیرد.

وی با بیان اینکه در این مدت 11 مجلس تعزیه خوانی در ایام ماه صفر درفرهنگسرایی آیینه شهر اراک برگزار می شود اظهارداشت:  از 10 دی ماه به مدت 10 روز مجالس تعزیه خوانی راس ساعت 20 در فرهنگسرای آیینه شهراراک با حضور گروه های شبیه خوان استان مرکزی برگزار می شود.

مهاجرانی در بخش دیگری ازسخنانش به برپایی نمایشگاه تخصصی کتب عاشورایی ومحصولات فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه نیز همزمان با برپایی مجالس تعزیه برپا می شود.

وی همایش محرم در آیینه ادب و هنر با حضور شاعران توانمند کشوری و استانی را از دیگر برنامه های دهه آخر صفر دانست و گفت: ورک شاپ هنرهای مفهومی واجرای نمایش تعزیه در سالن استاد هدایتی در تاریخ 13 دی ماه از دیگربرنامه ها است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.