امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


پنجمين جشنواره قرآنی فرماندهی انتظامی استان مركزي

پنجمين جشنواره قرآنی فرماندهی انتظامی استان مركزي

کد مطلب: 50940 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

پنجمين جشنواره قرآنی ويژه كاركنان و خانواده‌های ناجای استان مركزی شامگاه سه‌شنبه، 5 دی‌ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن پيامبر اعظم(ص) استانداری مركزی برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، عزيزالله ملكی، فرمانده انتظامی استان مركزی در پنجمين جشنواره قرآنی ناجا که روز گذشته در استان مرکزی برگزار شد، گفت: قرآن كتاب انسان‌ساز و هدايت‌گری است كه بر اساس و توجه به اين مصحف شريف است كه معيارها مشخص و سنجيده می‌شود.

وی با اشاره به اين مطلب كه لزوم توجه به مفاهيم بلند قرآن و توسل به اين كتاب الهی انسان را از گناهان می‌زدايد، افزود: حقيقت دين اسلام در ولايت متجلی شده و اگر تأسی به قرآن و ولايت در زندگی حاكم نباشد موجبات ضلالت و گمراهی فراهم خواهد شد؛ لذا پرداختن به اين مهم بر همگان توصيه مؤكد شده است.

ملكی ادامه داد: با تأسی از قرآن، نورانيت كلام وحی در روح و جسم انسان متعهد تبلور خواهد شد؛ چراكخه با اين روند يقيناً مشكلات در زندگی مادی دور خواهد شد و زندگی با سعادتی برای انسان در دنيا و آخرت رقم خواهد خورد.

وی لازمه ولايت را بصيرت‌افزايی و كسب معارف اسلامی بيان كرد و گفت: با توجه به اينكه بصيرت اولين گام در صراط مستقيم است از سوی همه بزرگان دين مورد توجه و ارزيابی قرار گرفته است.

ملكی در بخش ديگر از سخنان خود خاطرنشان كرد: امروز نيروی انتظامی به حول و قوه الهی مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است و ارزش‌های حاكم در نيروی انتظامی همه برگرفته از ارزش‌های عبوديتی است.

وی در ادامه فرمايش فرمانده كل قوا مبنی بر اينكه فرمودند؛ در نظام مقدس جمهوری اسلامی پليس مجاهد فی سبيل‌الله است؛ چراكه در تمام صحنه‌ها با صلابت و تفكر عمل كرده و مانند خاری در چشم دشمنان است را يادآور شد.

اين مقام مسئول از حس وظيفه‌شناسی پليس در همه عرصه‌ها ابراز رضايت‌مندی كرد و گفت: خوشبختانه اين نيرو به‌عنوان نيرويی امين و حافظ انقلاب در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داشته است.

وی اظهار كرد: امروز نگاه به اين سازمان يك نگاه ولايی و ولايت‌مدار است؛ زيرا نيروی انتظامی با قدرت حاضر در تمام صحنه‌هاست و در برخورد با دشمنان و هجمه‌های دشمنان، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدون ترس و چشم‌داشت به منصه ظهور می‌رساند.

ملكی اظهار كرد: اين نهاد مردمی و انقلابی از افتخاراتش اين است در زعامت و رهبری ولی فقيه و فرمانده كل قوا گام بردارد و در راستای تحقق اهداف انقلاب و رهبر خويش با نثار جان خود فرمان ايشان را با قدرت و صلابت لبيك گويد.

وی ادامه داد: ما به‌عنوان سربازان ولايت اصل ولايت‌پذيری را به‌عنوان يكی از اصول بسيار مهم قلمداد می‌كنيم و خوشبختانه انحراف از اين اصل در نيروی مسلح و انتظامی به‌طور قطع و يقين مشهود نيست.

فرمانده انتظامی استان مركزی در پايان، به فتنه 88 و خلق حماسه تاريخی انقلاب در نهم دی ‌ماه اشاره كرد و گفت: حضور اين سازمان در خنثی‌سازی اين فتنه حاكی از اين است كه ارزش‌های نيروی انتظامی برگرفته شده از قران كريم و ولايت است.

همچنين در پايان مراسم از 12 نفر از منتخبان دوره‌های تربيت معلم، مقام آوران مسابقات سراسری قرآن ناجا، حافظان خردسال قرآنی و مدرسان قرآن تجليل شد.

يادآور مي‌شود؛ در اين مراسم از سه فرمانده نمونه استانی مجيد قربانی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، حسنی، رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی استان و چگنی، فرمانده انتظامی شازند تقدير به عمل آمد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.