امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


جابجایی سالانه 15 میلیون مسافر در استان مركزی

جابجایی سالانه 15 میلیون مسافر در استان مركزی

کد مطلب: 50937 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان مركزی گفت: سالانه 15 میلیون مسافر شهری و بین شهری در این استان جابجا می شوند.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘غلامرضا مشرفی’ سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اكنون 18 هزار راننده حرفه ای در بخش حمل و نقل مسافر و كالا در استان مركزی فعالیت می كنند.

وی با بیان این كه سالانه 16 میلیون تن بار از مبدا شهرهای استان حمل می شود، اظهار كرد: استان رتبه نهم كشوری را در حمل بار دارد.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان مركزی عنوان كرد: هم اكنون 17 هزار و 500 هزار وسیله حمل و نقل مسافر و بار از جمله اتوبوس و وانت بار در استان موجود است.

وی با بیان این كه 176 شركت حمل و نقل در سطح استان فعال است، بیان كرد: از این شركت ها 53 شركت مسافربری و بقیه باربری هستند.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان، اجباری شدن حضور مدیران فنی برای 53 شركت مسافربری، آموزش ایمنی در جاده ها برای 60 مدرسه بین راهی، بررسی و اصلاح نقاط حادثه ساز و ایمنی سلامت ناوگان را از برنامه های این اداره كل دانست.

وی خاطرنشان كرد: برای ساخت 40 مجتمع خدمات رفاهی در جاده ها، موافقت اصولی صادر كه از این تعداد 10 مجتمع احداث، 14 مجتمع با سرمایه گذاری بخش خصوصی درحال احداث و مابقی نیز درحال انجام امور اداری است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.