امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی به مناسبت نهم دیماه

بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی به مناسبت نهم دیماه

کد مطلب: 50933 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: روز 9 دی یادآور نمایش بصیرت و تجدید میثاق امت ایران اسلامی با ولایت و رهبری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، این روز را به عنوان خلق حماسه بزرگ ملت ایران در پاسداری از بهترین سرمایه‌های اعتقادی و انقلابی این نظام دانست و افزود: حماسه 9 دی حمایت از فرد خاص یا جریان نبود، بلکه ملت ایران اسلامی، این ‌بار به صورت خروشان به میدان آمدند تا از اسلام، باورهای دینی، ولایت فقیه و هویت نظام جمهوری اسلامی به صورت همه ‌جانبه دفاع کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان شنبه شب رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی،گفت: به نظر می‌رسد وضع اقتصادی مردم بهتر نشده و حرف‌ها و آمارهایی که درباره بهبود شرایط تولید و عدم تأثیرگذاری هدفمندی بر شرایط تولید و زندگی مردم ارائه می‌شود، نادرست است.

مقدسی افزود: با توجه به اینکه 70 درصد سبد مصرفی خانوارهای متوسط به پایین را پوشاک، خوراک و اجاره منزل تشکیل می‌دهد مردم بیشتر از رقم اعلام شده برای تورم احساس گرانی می‌کنند.

وی پیرامون تورم ناشی از اجرای طرح بیان داشت: آمار نشان می‌دهد که هدفمندی یارانه‌ها اثراتی در تورم داشته است و نمی‌توانیم بگوییم که چنین نبوده، لذا اول باید واقعیت را قبول کرده و سپس برای آن راه حل پیدا کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در باره اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: اگر دولت در فاز اول، قانون را به درستی اجرا می‌کرد امروز برای اجرای مرحله دوم دچار مشکل نبود، ما معتقدیم دولت اول باید راهی را که رفته اصلاح کند، آرامش اقتصادی در کشور به وجود بیاورد بعد صحبت از اجرای کامل هدفمندی کند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.