امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


انتخاب پر ماجرای رئیس هیئت فوتبال اراک

انتخاب پر ماجرای رئیس هیئت فوتبال اراک

کد مطلب: 50926 | تاریخ ارسال: 26 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: شیپورچی‌ها و مربیان کنار مانده جنجال کردند… / در این انتخابات ۲۱ نفر از حاضران به محمدرضا غفاری رأی دادند و محمد رجائیان نیز ۸ رای از ۲۹ رأیِ حاضر را به خود اختصاص داد. / آخرین نامه‌ای که از سازمان لیگ داریم این است که امکانات را آماده و مسائل مالی را شفاف کنیم تا این مصوبه هیئت دولت عملی شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از فارس، مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان مرکزی به ریاست علی کفاشیان و با حضور اعضای مجمع برگزار شد و پس از انصراف کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال به جز محمدرضا غفاری و محمد رجائیان؛ غفاری،برای چهارمین دوره پیاپی با اکثریت آرا به عنوان رئیس دوره جدید انتخاب شد.

در این انتخابات ۲۱ نفر از حاضران به محمدرضا غفاری رأی دادند و محمد رجائیان نیز ۸ رای از ۲۹ رأیِ حاضر را به خود اختصاص داد.

پس از برگزاری انتخابات جنجالی استان فارس و شائبه تقلب در آن، حال این داستا‌ن‌ها برای انتخابات استان مرکزی نیز تکرار شده و شائبه وجود تخلف و البته تقلب در انتخابات هیئت فوتبال این استان نیز به گوش می‌رسد.

در خصوص برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان مرکزی و شائبه‌هایی که وجود دارد گفت و گویی را با غفاری که از دیرباز در هیئت فوتبال استان مرکزی حضور دارد، انجام دادیم.

غفاری در ابتدای گفت و گو با رد کردن هرگونه شائبه وجود تخلف و جنجال در انتخابات هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: ابلاغ ریاست من از فدراسیون امروز ارسال شد و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: انتخابات بر اساس اساسنامه جدید هیئت‌ها و با حضور علی کفاشیان و سایر مسئولان مربوطه و ۲۹ عضو رأی دهنده برگزار شد.

غفاری تاکید کرد: کاندیداها نیز در خصوص تخلف در انتخابات صحبت نکردند و فقط یک تعداد آدم که دنباله روی یکی از کاندیداها بودند و با وی به شهرستان‌ها می‌رفتند، بحث انتخاب من به مذاقشان خوش نیامد و مشکلاتی را به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه به طور قانونی در انتخابات، انتخاب شده گفت: چینش اعضای مجمع دیگر در اختیار رئیس هیئت نیست و طبق اساسنامه و مانند انتخابات فدراسیون فوتبال، دبیر هیئت به عنوان مسئول انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان مرکزی حضور داشت و چینش اعضا نیز برعهده او بود.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی یادآور شد: ۶ کاندیدا برای انتخابات ثبت نام کرده بودند که قبل از برگزاری مراسم، یک نفر انصراف داد و سایرین با محمد رجائیان که یک خبرنگار بوده و به قول خودش استاد تربیت‌بدنی دانشگاه هم هست ،ائتلاف کرده و به سود وی کنار کشیدند. با انصراف سایرین و در زمان انتخابات، دو نفر باقی ماندیم که بنده به عنوان رئیس انتخاب شدم.

غفاری با رد دوباره هرگونه درگیری در انتخابات، گفت: حضور یک تعداد از رفقای رجائیان از جمله شیپورچی‌ها و دو مربی که هیچ تیمی را به آنها نمی‌دهند، باعث شد تا پس از پایان مجمع، اتفاقاتی به وجود بیاید.

وی تأکید کرد: بنده برای چهارمین بار به عنوان رئیس هیئت انتخاب شدم و قبل از ریاست نیز همواره به عنوان نایب رئیس یا سرپرست هیئت فوتبال استان مرکزی فعالیت می‌کردم و از تجربه کافی برای مدیریت نیز برخوردار هستم.

غفاری در خصوص اینکه چرا طی حضورش در هیئت فوتبال استان مرکزی، این استان از حضور نمایندگانش در لیگ برتر محروم بوده است، گفت: تیم لیگ برتری به من ربطی ندارد، چراکه باشگاه‌ها صاحب دارند و خودشان باید برای این موضوع برنامه‌ریزی کنند. مگر سال گذشته که دست‌نشان تیم شهرداری اراک را انتخاب کرد از من مشاوره گرفت؟ خودش مختار بود و تیم را هم خودش چید. مگر آقای شیرازی، رئیس هیئت تهران در کارهای استقلال و پرسپولیس که در لیگ برتر هستند، دخالتی دارد؟ هیئت‌ها نباید در کار تیم‌ها دخالت کرده و فقط می‌توانند در صورت نیاز، مشاورات لازم را ارائه دهند.

وی همچنین در ادامه گفت و گو با فارس در مورد داستان حضور تیم نفت تهران در اراک افزود: این مصوبه هیئت دولت است و از فدراسیون فوتبال نامه داریم که در صورت تأیید AFC از زیرساخت‌ها، این موضوع باید عملی شود.

غفاری در پاسخ به این سؤال که آیا نفت برای فصل آینده راهی اراک می‌شود، تأکید کرد: زیرساخت‌ها مهیا شده و فقط منتظر هستیم تا وزارت نفت نسبت به این انتقال اقدام لازم را به عمل بیاورد. استانداری استان مرکزی نیز با جدیت به دنبال این موضوع است.

وی ادامه داد: آخرین نامه‌ای که از سازمان لیگ داریم این است که امکانات را آماده و مسائل مالی را شفاف کنیم تا این مصوبه هیئت دولت عملی شود.

رئیس هیئت استان مرکزی در پاسخ به این سؤال که آیا به واقع حق اراک هست که نفت به این شهر منتقل شود، گفت: چرا نباشد؟ پاس و صبا در یک مقطعی منتقل شدند که الزامات لازم برای امکانات و زیرساخت‌ها وجود نداشت و خیلی راحت تیم‌ها منتقل می‌شدند اما در حال حاضر سازمان لیگ شرایطی را خواستار شده که ملزم به فراهم کردن آنها هستیم. استادیوم ما نیز تنها ۱۰ درصد کار دارد.

وی در پایان گفت: اگر نفت به اراک بیاید و خود وزارت نفت هم حامی باشد، با توجه به امکانات خوبی که در اراک وجود دارد، یک تیم خوب لیگ برتری را شاهد خواهیم بود.

غفاری در پایان یادآور شد: کفاشیان گفت که این موضوع مصوبه هیئت دولت است و تیم نفت برای اراک است و پیگیری‌ها و اقدامات لازم را به مسئولان شهر سفارش کرد

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.