امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات نماینده ولی فقیه استان در مورد 9دی

کد مطلب: 50908 | تاریخ ارسال: 26 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مركزی با صدور بیانیه ای آورده است: عناصر فتنه گر و فریب كار از حماسه 9 دی ملت ایران درس عبرت بگیرند.

به گزارش مرکزی دیلی، آیت الله ‘قربانعلی دری نجف آبادی’ در این بیانیه كه نسخه ای از آن عصر سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، خاطر نشان كرد: عاشورا و ابعاد نورانی آن سرچشمه حیات عزت، شرافت و كرامت و آزادی و آزادگی است.

وی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: عاشورا با گوشت، پوست و خون ملت آمیخته شده و مردم ایران دلداده عاشورا، كربلا و امام حسین (ع)، یاران با وفا و اصحاب گرانسنگ آن حضرت هستند.

امام جمعه اراك در این بیانیه تاكید كرده است: عاشورا نماد هستی و عزت و سربلندی است و پاسداری از ارزش ها، دستاوردها، اهداف و خون مطهر شهیدان نهضت حسینی (ع)، وظیفه اسلامی، ملی و مردمی است.

وی در ادامه می افزاید: عاشورا به یك جریان، یك قوم و یك ملت اختصاص ندارد، بلكه به تمامی انسان های با كرامت و آزاده تعلق دارد، بنابراین حرمت آن واجب است.

امام جمعه اراك در ادامه این بیانیه یادآور شده است: افرادی كه چنین روز بزرگ، با عظمت و چنین سرمایه پربركت را قدر ندانند و یا حرمت ها را نقض كنند و یا قداست شعائر دینی را نادیده بگیرند و یا جان مایه حیات یك ملت را به بازی بگیرند، هرگز نزد مردم چایگاهی ندارند.

وی در ادامه این بیانیه آورده است: ملت ایران در سایه عاشورا و كربلا پشت استبداد و استكبار را شكسته و چنین انقلاب با عظمتی را در منطقه و جهان پدید آورد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه این بیانیه تصریح كرده است: مردم بر عهد و پیمان خود با ولایت فقیه و دفاع از ارزش ها استوار است.

وی در خاتمه این بیانیه می افزاید: حركت ملت ایران در نهم دی سال 88 به تمامی توطئه ها و دسیسه های شیطانی پایان داد و برای همیشه دشمنان را مایوس كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.