امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



افزایش طلاق در استان مركزی بیش از 14 درصد…!

کد مطلب: 50902 | تاریخ ارسال: 26 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیر كل ثبت احوال استان مركزی گفت: طلاق در این استان از ابتدای سال جاری تاكنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 و شش دهم درصد افزایش یافت.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، ‘مهدی چقایی’ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دو هزار و 388 مورد واقعه طلاق در 9 ماه امسال در این استان به ثبت رسیده است.

وی، با بیان اینكه بیشتر طلاق ها در این استان در سال اول زندگی مشترك رخ داده اضافه كرد: سن زنان مطلقه 20 تا 24 سال و مردان 25 تا 29 سال بوده است.

مدیر كل ثبت احوال استان مركزی بیان كرد: در سال 85 از هر هشت ازدواج یك مورد منجر به طلاق بوده كه این تعداد در سال جاری برای هر پنج ازدواج یك طلاق ثبت شده است.

چقایی توضیح داد: میزان طلاق دربین بانوان خانه دار و با تحصیلات زیر دیپلم بیشتر بوده است.

وی خاطر نشان كرد: 16 هزار و 252 واقعه ولادت نیز در 9 ماه امسال دراین استان ثبت شده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو و 9 دهم درصد رشد داشته است.

مدیر كل ثبت احوال استان مركزی ادامه داد: همچنین در این مدت، پنج هزار و 709 واقعه وفات و 11 هزار و 690 واقعه ازدواج ثبت شده كه به ترتیب هفت و 9 دهم دصد و 11 و شش دهم درصد كاهش داسته است.

چقایی یادآور شد: 337 مورد تغییر نام از ابتدای سال جاری تاكنون در استان انجام شده كه 120 مورد آن تغییر اسامی زنان و مردان به نام ائمه اطهار (ع) بوده است.

وی توضیح داد: پوشش وقایع ولادت و فوت در استان مركزی به ترتیب 99 و هشت دهم درصد و 99 و دو هم درصد است كه نسبت به میانگین كشوری بالاتر است.

مدیر كل ثبت احوال استان مركزی اضافه كرد: ایران در بین 26 كشور منطقه، رتبه بیست و پنجم را در باروری دارد و استان مركزی در كشور رتبه سی ام را دارا است.

چقایی گفت: كارت ملی هوشمند نیز از طرح های مهم و اساسی در ساماندهی اطلاعات اشخاص است كه از سال آینده در استان اجرایی می شود.

وی عنوان كرد: آرشیو الكترونیك با سازماندهی سه و نیم میلیون سند در استان انجام شده كه در 120 منطقه جهانی و از تمامی نقاط كشور قابل دسترسی است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.