امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تغییر سوال‌برانگیز موضع کفاشیان در خصوص انتقال نفت به اراک!

کد مطلب: 50900 | تاریخ ارسال: 26 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

در حالی که علی کفاشیان روز دوشنبه در مجمع انتخابی هیات فوتبال استان مرکزی از انتقال تیم فوتبال نفت تهران به اراک در پایان فصل جاری لیگ برتر خبر داده بود، بلافاصله و پس از گذشت 24 ساعت، با چرخشی 180 درجه‌ای از موضع خود، شرایط را برای انتقال نفت فراهم ندانست.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، کفاشیان که با اظهارات روز دوشنبه خود موجبات خوشحالی مردم استان مرکزی را فراه کرده و در جمع خبرنگاران اراکی از نهایی شدن این انتقال در پایان فصل خبر داده بود، مشخص نیست به چه دلیل ظرف مدت 24 ساعت تغییر موضع داده است.

رییس فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) در حاشیه نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفته است:

من نگفتم که تیم نفت به اراک منتقل می‌شود. ما به مصوبه دولت احترام می‌گذاریم ولی شرایط مورد نظر AFC برای انتقال نفت به اراک فراهم نشده است. اگر شرایط فراهم شود می‌توانیم این انتقال را داشته باشیم درغیر این صورت نمی‌شود.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که می‌گویند قطعا نفت به اراک منتقل می‌شود یادآور شد که این موضوع صحت ندارد.

این در حالی است که کفاشیان روز دوشنبه در پاسخ به خبرنگار ایسنا در اراک با بیان اینکه در تلاش هستیم در پایان فصل تیم نفت تهران به اراک منقتل شود، گفته بود: من همیشه پیرو قانون بوده‌ام و چون قانون می‌گوید و هیات دولت هم مصوب کرده، پس باید تیم نفت به اراک منقتل شود؛ در ابتدای فصل یک سری مشکلات در سر راه این انتقال بود که خوشبختانه در حال حل شدن است و تلاش می‌کنیم مردم خوب استان مرکزی در پایان فصل، پذیرای تیم نفت در اراک باشند.

وی در خصوص وضعیت این انتقال با پایان یافتن دولت دهم اعلام کرد: قانون چه برای دو سال پیش باشد و چه برای 10 سال پیش لازم الاجراست لذا، انتقال نفت تهران به اراک مصوبه هیات دولت را دارد و باید اجرا شود.

حال کدام صحبت آقای رییس را باید باور کرد، تنها خود کفاشیان می‌داند و بس؛ اما، اینکه با یک وعده احساسات مردم فوتبال‌دوستان استان مرکزی به بازی گرفته شود، سوالی است که باید رییس فدراسیون فوتبال به آن پاسخگو باشد. به‌راستی در 24 ساعت گذشته آیا فشارهایی بر فدراسیون فوتبال وارد شده که منجر به تغییر موضع کفاشیان شده است؟

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.