امروز امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 17, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری مراسم عزاداری اربعین در مصلی بیت‌المقدس اراک

کد مطلب: 50897 | تاریخ ارسال: 26 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

فرماندار اراک از برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در مصلی بیت‌المقدس اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مسلم پورقاسمیان ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های اربعین حسینی در اراک اظهار داشت: این مراسم سیزدهم دی ماه همزمان با اربعین حسینی از ساعت 3 بعد از ظهر با حضور هیئت‌های عزاداری، قشرهای مختلف مردم و مداحان اهل‌بیت (ع) در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم اربعین حسینی امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار اراک ادامه داد: برای ارج نهادن به شان و منزلت حضرت ابا عبدالله حسین (ع) انتظار داریم در روز اربعین حسینی، هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی به صورت یکپارچه در مصلی به عزاداری بپردازند.

پورقاسمیان تاکید کرد: عزاداری حضرت امام حسین (ع) منحصر به ماه محرم و صفر نیست و این مراسم معنوی همواره در میان شیعیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی همچنین از برگزاری مراسم عزاداری ویژه فرهنگیان خبر داد و بیان داشت: در روز اربعین حسینی همچنین مراسمی به همت آموزش و پرورش برای فرهنگیان در نظر گرفته شده که از ساعت 9 تا 12 در مصلی اراک برگزار می‌شود و بیش از پنچ هزار فرهنگی در این مراسم شرکت خواهند کرد.

فرماندار اراک در ادامه از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور بازسازی ضریح ابراهیم مجاب و بخشی از ضریح مسلم بن عقیل در این مراسم خبر داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.