امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات فرمانده سپاه روح‌الله استان،در ديدار با روابط عمومی دستگاه‌های اجرايی استان

کد مطلب: 50893 | تاریخ ارسال: 26 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر برهه‌ای از زمان با توجه به شرايط و موقعيت‌های مختلف، همواره پاسدار ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، مهدی صديقی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزی، 4 دي‌ماه در ديدار با روابط عمومی دستگاه‌های اجرايی استان در سالن جلسات استانداری مركزی با اشاره به نقش والای روابط عمومی هر سازمان و نهاد در انعكاس اخبار موثق و آگاه كردن مردم نسبت به خدمات آن سازمان، گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در شناساندن خدمات هر سازمان به مردم دارند.

وی با بيان اينكه اينكه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر برهه‌ای از زمان با توجه به شرايط و موقعيت‌های مختلف، همواره پاسدار ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی بوده است، گفت: مأموريت سپاه پاسداری از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزی تصريح كرد: در دوران جنگ تحميلی، اين نهاد مقدس با به‌كارگيری بسيجيان به دفاع از كيان انقلاب اسلامی پرداخت و در دوران بعد از آن نيز با ورود به عرصه جهادسازندگی در خدمت نظام و انقلاب اسلامی بود.

سردار صديقی با اشاره به تحريم‌هاي دشمن عليه نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان كرد: سپاه پاسداران در شرايط كنونی نيز با همان روحيه سلحشوری در عرصه نبرد اقتصادی وارد ميدان شده و از هيچ كوششی در راستای استقلال اقتصادی كشور فروگذار نمی‌كند.

وی با اشاره به الزمات اقتصاد مقاومتی در فرمايشات مقام معظم رهبری، گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی در فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای محورهای اساسی بسياري از جمله تقويت فرهنگ كار و توليد، اصلاح الگوی مصرف، حمايت از توليد ملی، استفاده از ظرفيت‌ها، تقويت روحيه خودباوری و خوداتكايی و … است كه بايد سرلوحه برنامه‌های تمامي نهادها و دستگاه‌ها قرار گيرد.

به گزارش ايكنا؛ ابوالقاسم نصراللهی، معاون سياسی- امنيتی استاندار مركزی نيز در اين نشست با بيان اينكه مأموريت سپاه پاسداران در كشور، صرفاً يك ماموريت نظامی نيست، افزود: سپاه پاسداران به‌عنوان حافظ و نگهبان اسلام و ارزش های اسلامی در عرصه‌های مختلف و متنوع نظام حركت و خدمت رسانی می‌كند.

وی با بيان اينكه سپاه پاسداران در طول 8 سال دفاع مقدس و در برهه تهاجم استكبار جهانی عليه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، جلودار مدافعان نظام بود، گفت: بعد از جنگ تحميلی، نقش سپاه پاسداران در عرصه جهاد سازندگی و بعد از آن نيز در بحث تهاجم فرهنگی به‌خوبي محسوس و ملمومس است.

نصراللهي با بيان اينكه دشمنان در شرايط كنونی در قالب جنگ نرم به مبارزه با ارزش های انقلاب اسلامی می‌پردازند، گفت: نقش روابط عمومی‌ها به‌عنوان بازوان توانمند هر نهاد و سازمان در مقابله با جنگ نرم دشمن بر كسی پوشيده نيست.

معاون سياسی- امنيتی استانداري مركزي گفت: رابطه سپاه با روابط عمومی هر سازمان اقدام قابل تحسينی است كه بايد به فال نيك گرفته شود.

كيوان گودرزی، مديركل روابط عمومی استانداری مركزی نيز در ادامه ضمن تقدير از تلاش و زحمات مسئولان روابط عمومی ادارات و سازمان‌های مختلف استان، گفت: خوشبختانه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرايی استان مركزی از پرتلاش‌ترين روابط عمومی‌های كشور هستند كه در تمامي عرصه‌های مختلف يار و ياور نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

اين مقام مسئول در پايان با بيان اينكه روابط عمومی‌های ادارات استان در قالب 8 كميته تخصصی ساماندهی شده‌اند، گفت: به‌زودی هيئت رئيس روابط عمومی‌های دستگاه های اجرايی استان مشخص می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.