امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



انتخاب پرویز رضایی بعنوان رئیس هیئت هندبال استان مرکزی

کد مطلب: 50883 | تاریخ ارسال: 26 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مجمع انتخابی هیئت هندبال استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون هندبال برگزار شد و پرویز رضایی با کسب حداکثر آرا هدایت این هیئت را برای چهار سال دیگر بر عهده گرفت.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، رئیس فدراسیون هندبال ظهر امروز در مجمع انتخابی هیئت هندبال استان اظهار داشت: خوشبختانه امروز هندبال جمهوری اسلامی ایران به یکی از قطب‌های برتر آسیایی تبدیل شده و در عرصه جهانی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

جلال کوزه‌گری ادامه داد: تیم هندبال ایران در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی افتخارات بسیار خوبی کسب کرده و موجب افتخار کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: لازمه رشد و پیشرفت هرچه بیشتر این رشته، تعامل و همکاری مسئولان هیئت‌های استانی با آموزش و پرورش، بخش صنعت و دانشگاه‌ها است و از آنجا که ظرفیت‌های بسیار خوبی در این نهادها وجود دارد، مسئولان هیئت‌ها می‌توانند از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببرند.

رئیس فدراسیون هندبال کشور توجه به آموزش و تربیت رده‌های سنی پایه را از اولویت‌‌های مهم فدراسیون عنوان کرد و ادامه داد: یکی از عوامل موثر در موفقیت‌ رشته‌های مختلف ورزشی توجه به رده سنی پایه است که فدراسیون هندبال در این زمینه برنامه‌های خوبی در دستور کار دارد.

کوزه‌گری تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر رده‌های مختلف سنی رشته هندبال کشور از روند رو به رشدی برخور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر استان مرکزی در رشته هندبال گفت: استان مرکزی به واسطه برخورداری از بازیکنان و مربیان ارزنده یکی از قطب‌های مهم هندبال ایران به شمار می‌رود.

سعید ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز از آمادگی استان مرکزی برای میزبانی مسابقات، برگزاری کلاس‌های آموزش داوری و مربیگری خبر داد.

در این مجمع پس از برگزاری مراسم رای گیری پرویز رضایی با کسب 17 رای از 19 رای ماخوذه برای سومین دوره به عنوان رئیس هیئت هندبال استان مرکزی انتخاب شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.