امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات آصفری در واکنش به تحرکات ضدایرانی غرب

کد مطلب: 50874 | تاریخ ارسال: 26 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به دنبال حفظ جایگاه استعماری خود در منطقه هستند، تاکید کرد: امنیت پایدار منطقه در گرو خروج بیگانگان است.

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره سفر دیوید کامرون به کشورهای آسیایی و عربی حوزه خلیج فارس به منظور رایزنی درباره مسائل منطقه‌ای و فروش سلاح به این کشورها گفت: با توجه به اینکه امروز اروپا و آمریکا با بحران های اقتصادی مواجه هستند و بحث بیکاری و کسری بودجه از جمله مشکلات آنها است، از مدت ها قبل پروژه ای را تحت عنوان ایران هراسی آغاز کرده اند تا به وسیله آن سلاح های خود را به فروش رسانده و بخشی از مشکل اقتصادی خود را مرتفع کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: غربی ها ایران را به عنوان خطری برای کشورهای منطقه مطرح می کنند؛ غافل از اینکه امنیت جمهوری اسلامی ایران و توان نظامی آن موجب امنیت منطقه شده و کشورهای منطقه در سایه امنیت ایران قرار دارند.

وی گفت: جلوگیری از ورود نظامی و سلطه کشورهای غربی در منطقه خلیج فارس، امنیت پایدار منطقه ای را رقم خواهد زد و کشورهای منطقه این وظیفه را دارند که از ایجاد پایگاه های نظامی در منطقه جلوگیری کنند و اجازه دستیابی و سو استفاده از منابع غنی نفتی را ندهند.

آصفری با تاکید بر لزوم اتحاد امنیتی کشورهای منطقه گفت: خرید سلاح توسط کشورهای عربی، تهدیدی را برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی کند چراکه ایران از نیروهای مسلح و توان نظامی و دفاعی مقتدری برخوردار است که اجازه تهدید منافع ملی کشور را از سوی بیگانگان نمی دهد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توان نظامی ایران، کارکرد خود را طی سالیان اخیر به خوبی نشان داده است، گفت: انگلیسی ها و آمریکایی ها به دنبال حفظ جایگاه خود در منطقه هستند تا بتوانند همچون گذشته از منابع خدادادی خلیج فارس استفاده برند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.