امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پیوستن نوازی به شهرداری اراک

کد مطلب: 50872 | تاریخ ارسال: 26 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اراک از حضور محمد نوازی به عنوان بازیکن- مربی در این تیم خبر داد و گفت: به منظور جبران خلأهای موجود در تیم، 6 بازیکن جدید در خطوط مختلف به جمع بازیکنان اضافه شده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ابوالفضل قدمیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک از آمادگی خوب این تیم برای شروع مسابقات در نیم فصل دوم خبر داد و اظهار داشت: به منظور تقویت تیم و برطرف کردن نقاط ضعف در مناطق مختلف زمین، یک بازیکن در خط دفاعی، 3 بازیکن در پست هافبک و 2 فوروارد در خط حمله جذب شده است.

وی ادامه داد: بعد از تحویل تیم شهرداری اراک سعی کردم به این تیم نظم و انضباط ببخشم تا در یک محیط آرام بتوانیم برای ادامه مسابقات برنامه‌ریزی کرده و به آینده فکر کنیم، ضمن اینکه برای ایجاد نظم و برقراری انضباط 2 بازیکن خاطی تیم از سوی کمیته انضباطی تعلیق و برای تعیین تکلیف نهایی در اختیار باشگاه قرار داده شدند.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اراک همچنین از تغییرات جزیی در کادر فنی تیم فوتبال شهرداری اراک خبر داد و افزود: کادر فنی تنها با یک تغییر و اضافه شدن یعقوب وطنی به تیم به عنوان آنالیزور به کار خود ادامه خواهد داد، ضمن اینکه با جذب محمد نوازی در تیم به عنوان بازیکن- مربی تلاش شده است نیروی با تجربه‌ای نیز در این تیم به کار گرفته شود.

قدمیان خاطرنشان کرد: نوازی 38 ساله که تا پیش از این در تیم شموشک نوشهر بازی کرده است در تست‌های آمادگی بدنی نشان داد که توانایی 30 دقیقه بازی خیلی خوب و سرنوشت‌ساز را برای تیم دارد، اما در نظر داریم علاوه بر استفاده از نوازی در کادر فنی در بازی‌های حساس نیز حداکثر تا 20 دقیقه از وی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: برای جذب بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، هزینه‌ای مانند سایر بازیکنان پرداخت شده است و از این رو هزینه گزافی برای این خرید صرف نشده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک با اشاره به تعداد بازیکنان مصدوم این تیم بیان کرد: هم‌اینک 4 بازیکن اصلی در خط دفاع تیم مصدوم هستند و تمرینات سبک خود را به صورت اختصاصی آغاز کرده‌اند، اما این بازیکنان به بازی پیش‌روی تیم فوتبال شهرداری اراک با گل‌گهر سیرجان نخواهند رسید.

قدمیان بیان داشت: با تلاش صورت گرفته و آمادگی بازیکنان ذخیره و نیز استفاده از بازیکنان جدید جذب شده، تمرینات خوبی به منظور هماهنگ‌سازی بازیکنان تازه وارد به تیم انجام شده است و امیدواریم با تمریناتی که به انجام رسیده است، بتوانیم در این بازی خارج از خانه پیروز از میدان خارج شویم.

وی با بیان اینکه هم‌اینک تیم شهرداری اراک در رتبه دهم جدول قرار دارد، تقویت روحیه بازیکنان و دور کردن استرس از آنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: بازیکنان تیم دارای تجربه خوبی هستند و بازیکنان جدید نیز با حضور خود، طراوت و نشاط خوبی را به اردوی شهرداری اراک وارد کرده‌اند و امید داریم در اولین بازی نیم فصل دوم بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک با تأکید بر اینکه علاوه بر تلاش زیاد نتوانستیم در اراک زمین مناسب برای تمرین قبل از مسابقه پیدا کنیم، افزود: به منظور تأمین زمین مناسب برای تمرین بازیکنان این تیم پیش از بازی با سیرجان، موفق به تهیه زمین نشدیم و اجباراً بازیکنان در سالن سرپوشیده تمرین کردند.

تیم فوتبال شهرداری اراک در اولین بازی خود در نیم فصل دوم میهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

تیم گل‌گهر سیرجان در نیم فصل اول در مقابل شهرداری اراک تن به شکست یک بر صفر داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.