امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حجت الاسلام چمانی: هیئتها و تشکلهای دینی حق استفاده از عناوین حقوقی را برای مسکن مهر ندارند

کد مطلب: 50814 | تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اعضای هیئت های مذهبی و تشکلهای دینی حق استفاده از عناوین حقوقی را برای مسکن مهر ندارند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام داوود چمانی در حاشیه جلسه شورای هیئت های مذهبی استان افزود: اخیرا مشاهده شده برخی از اعضای هیئت های مذهبی و تشکلهای دینی ازعناوین حقوقی خود برای ثبت نام مسکن مهر سوء استفاده می کنند در صورتیکه ثبت نام مسکن از طرف شورای هیئت های مذهبی و اعطای تسهیلات( وام) وجاهت قانونی ندارد.

وی ادامه داد: اعضای هیئت های مذهبی و تشکلهای دینی بدون استفاده از عناوین حقوقی مثل هیئت و شورا و صرفا به عنوان اشخاص حقیقی مثل سایر مردم می توانند در ثبت نام های مربوط به مسکن مشارکت داشته باشند و از مزایای آن بهره مند گردند اما حق استفاده از عناوین حقوقی را نخواهند داشت.

حجت الاسلام چمانی اظهارداشت: کسانی که علاقمند به استفاده از تسهیلات در این بخش می باشند باید از طریق مجاری قانونی اقدام کنند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.