امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نشست خانه های دیجیتال مساجد

کد مطلب: 50795 | تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: دنیای مجازی امروز قسمت قابل توجهی از زندگی مردم را به خود اختصاص داده که راه اندازی خانه های دیجیتال مساجد به نحوی کمک به هدایت در مسیر صحیح است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایسنا – منطقه مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری در نشست هم اندیشی مسئولان خانه های دیجیتال این استان که در مجتمع آفتاب برگزار شد، گفت: امروز مسجد باید بتواند نیازهای مختلف رده های سنی را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه کودک، نوجوان، جوان و کهنسال هر یک توقعاتی از مسجد دارند، افزود: باید با یک برنامه ریزی مطلوب بتوان در حد توان حداکثر توقعات را برطرف کرد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه هر آنچه فعالیت فرهنگی در مسجد انجام می شود در راستای ترویج فرهنگ نماز و رونق مساجد است، ادامه داد: خانه های دیجیتال در مساجد می خواهند نیاز نوجوان و جوان را به دنیای مجازی و رایانه به صورت سالم و پاک برآورده کنند و خانواده ها هم که به کانون های مساجد اعتماد دارند با خیال آسوده فرزندانشان را برای حضور در مسجد تشویق می کنند.خانه فرهنگ دیجیتال، کتابخانه، مکان ورزش و هر فعالیت دیگر در حوزه مسجد کمک به حرکت در جهت هدف بزرگ رونق مسجد و نماز جماعت است.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: یکی از فواید برگزاری این جلسات این است که دائما کارکرد خود را بسنجیم تا از مسیر اصلی که حرکت فرهنگی است خارج نشویم.

گفتنی است در این نشست هر یک از مسوولان خانه های دیجیتال استان به بیان مشکلات و نظرات خود در خصوص بررسی نقاط ضعف و قوت، ارائه گزارشی از مراجعات و فروش محصولات فرهنگی، برگزاری کلاس های کامپیوتر، تهیه نرم افزار و بررسی وضعیت موجود و راهکارهای ارتقا آن پرداختند

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.