امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تصویب 7 طرح اشتغالزایی جدید در کارگروه اشتغال استان مرکزی

کد مطلب: 50785 | تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی از تصویب 7 طرح اشتغالزایی جدید در کارگروه توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، خبرنگار مهر، ناصر شیخی شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 200 میلیون تومان، با عاملیت بانک های ملت، صادرات و تجارت در بخش های کشاورزی و صنعت به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین اجرای 2 طرح صنعتی بزرگ از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به تصویب رسیدند که با اجرا و بهره برداری از آنها در 22 بهمن ماه امسال 3 هزار فرصت شغلی جدید به ظرفیت اشتغال استان مرکزی افزوده خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از جذب 87 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی در استان مرکزی خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح مشال خانگی دراستان مرکزی تاکنون بیش از 18 هزار مجوز ایجاد مشاغل خانگی برای متقاضیان این بخش صادر شده است.

شیخی بابیان این که با صدور این مجوزها برای 6 هزار و 228 نفر شغل ایجاد شده است افزود: این میزان اشتغال با ارائه بالغ بر 25 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان ایجاد شده است.

وی مجموع اعتبارات مشاغل خانگی در سال 91 را 32 میلیارد تومان برشمرد و گفت: علاوه بر این 25 میلیارد تومان اعتبار در حوزه اشتغال به استان مرکزی اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سهم استان مرکزی یادآور شد: تسهیلات فوق از هفته گذشته به بانک های عامل ابلاغ شده و تا امروز 550 طرح اشتغالزایی برای بررسی به بانک ها ارجاع شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.