امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات معاون سیاسی و امنیتی استانداری در نشست شورای روابط عمومی های استان

کد مطلب: 50781 | تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مركزی گفت: دشمنان جنگ تمام عیاری را در عرصه فرهنگی و اقتصادی علیه نظام آغاز كرده اند وغفلت و فرصت سوزی در چنین شرایطی بر هیچ كس جایز نیست.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا، ‘ابوالقاسم نصراللهی’ روز دوشنبه در نشست شورای روابط عمومی های استان مركزی در اراك افزود: آشنایی و اشراف روابط عمومی ها بر تحولات روز جهان اسلام و تدوین منشور عملیاتی در حوزه افكار عمومی در برابر تهدیدات دشمنان از ضروریات مقابله با جنگ نرم است.

وی اظهار كرد: روابط عمومی ها یكی از اركان مهم اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی هستند و وظیفه خطیری را در شناخت به هنگام توطئه دشمنان و خنثی سازی آن دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی نیز گفت: روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای دولتی گفتمان رهبر معظم انقلاب را در حوزه اقتصاد مقاومتی در لایه های مختلف اجتماعی نهادینه كنند.

سردار سرتیب دوم پاسدار ‘مهدی صدیقی’ افزود: دشمنان انقلاب با استفاده از اهرم های جهانی، جنگ سنگین اقتصادی و تحریم علیه ایران را آغاز كرده اند و آمادگی تاكتیكی و فكری در برابر این تهدیدات وظیفه ای همگانی است.

وی اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با طرح گفتمان اقتصاد مقاومتی هشدارها و راهكارهای لازم را بیان فرموده و هدفگذاری كرده اند و تمامی اقشار فرهیخته و اثرگذار از جمله روابط عمومی ها باید برای عملیاتی شدن آن برنامه داشته باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی تقویت فرهنگ كار و تولید در جامعه، اصلاح الگوی مصرف، حمایت از تولید ملی، بهره وری حداكثری از منابع و امكانات، تقویت روحیه خودباروی و مردمی كردن اقتصاد را از محورهای برجسته گفتمان رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان كرد.

سردار صدیقی خاطر نشان كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو انقلاب با حضور هوشیارانه در صحنه های جنگ تحمیلی، سازندگی، جنگ نرم و اقتصادی با تمام قوا از دستاوردهای نظام دفاع كرده و امروز حضور در عرصه جنگ اقتصادی را مهمترین وظیفه می داند.

وی تصریح كرد: حلقه های صالحین سپاه در لایه های اجتماعی با هدف تبیین محورهای اقتصاد مقاومتی و آمادگی در برابر جنگ نرم دشمن طراحی شده و روابط عمومی دستگاه ها نیز باید با حضور فعالانه در حلقه های صالحین سرباز جبهه بصیرت و آگاهی دهنده افكار عمومی جامعه باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی ادامه داد: روابط عمومی ها پل ارتباطی مردم و بدنه اجرایی دولت هستند و باید با آمادگی كامل و شناخت قابلیت های مردمی در عرصه شكوفایی اقتصادی و دفاع از حریم ولایت پیشتاز باشند.

وی تاكید كرد: ولایت فقیه ركن اصلی نظام جمهوری اسلامی است كه دشمن نوك پیكان حمله خود را به سمت آن نشانه گرفته ولی غافل از آن است كه مردم بصیر ایران به عنوان سرمایه نظام، از ولایت پشتیبانی می كنند.

وی یادآور شد: جریان فتنه سال 88 روی دیگری از تهدید و بدخواهی دشمن با هدف براندازی نظام بود كه در سایه هوشیاری مردم در 9 دی شكست خورد.

مدیركل روابط عمومی و تشریفات استانداری استان مركزی نیزگفت: روابط عمومی های استان مركزی توانمندی های برجسته حرفه ای دارند و با وجود محدودیت های نیروی انسانی و امكانات در برجسته سازی اهداف نظام و سازمان ها اثرگذاری دارند.

‘كیوان گودرزی’ افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مركزی در قالب هشت كمیته تخصصی ساماندهی شده و تلاش حرفه ای هدفمند را در مباحث كلان استان و كشور دنبال می كند.

در این نشست بر آمادگی روابط عمومی های استان مركزی برای برگزاری برنامه های دهه فجر و انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاكید شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.