امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اعزام ثبت نام شدگان عمره استان مرکزی در 37 کاروان به حج

کد مطلب: 50775 | تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیر حج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه ثبت نام عمره مفرده در استان آغاز شده است گفت: ثبت نام شدگان حج عمره استان مرکزی طی دو مرحله و در قالب 37 کاروان به سفر معنوی حج اعزام می شوند.

به گزارش مرکزی دیلی، خلیل دلپاک در گفتگو با خبرنگار مهربا بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان دارنده فیش بانک ملت با اولویت یک تا سیصد از چهارشنبه 29 آذر سال جاری به مدت یک هفته در دفاتر زیارتی مجاز در استان آغاز شده است افزود: داشتن گذرنامه برای افراد بالای 17 سال الزامی است و باید هفت ماه از تاریخ اعتبار آن گذشته باشد.

وی اضافه کرد: ثبت نام شدگان در مرحله اول تا 72 ساعت مهلت داشتند تا مدارک خود را به دفاتر زیارتی ارائه دهند در غیر این صورت اسامی آنان حذف و افراد دیگر جایگزین شدند.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی همچنین اظهار داشت: گروه قیمتی از دو میلیون و 80 هزار تومان تا دو میلیون و 550 هزار تومان است و این مبلغ به دلیل تاریخ تشرف، شرایط محل اسکان و مقصد پرواز که ممکن است جده یا مدینه باشد متفاوت است.

گفتنی است زمان اعزام در مرحله اول از 29 دی ماه سال جاری تا 12 اردیبهشت سال آینده و مرحله دوم اعزام از 13 اردیبهشت ماه تا 16 اردیبهشت سال 92 انجام می شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.