امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برپایی نمایشگاه «میثاق با ولایت» در روز جمعه، نهم دی‌ماه

کد مطلب: 50773 | تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری برنامه‌ های فرهنگی هنری به مناسبت گرامیداشت 9 دی در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایسنا – منطقه مرکزی، مصطفی مشایخی با اعلام این خبر به اصحاب رسانه گفت: نمایشگاه «میثاق با ولایت» که روز جمعه، نهم دی‌ماه از سوی این اداره برپا می شود، تصاویری از مقام معظم رهبری و بیانات ایشان، نظر سایر علمای عظام و مجتهدین درباره رهبری و همچنین توطئه‌ها و برخی اقدامات جریان فتنه در قالب عکس، تصویر و نوشته به نمایش گذاشته خواهد شد.

مشایخی افزود: تصاویری از حرمت شکنی روز عاشورا توسط فتنه‌گران و جریان فتنه، جنگ نرم، نقشه راه و نیز مقایسه کودتای رنگی آمریکایی با کودتای سبز در ایران از دیگر تابلوها و تصاویر به نمایش در آمده در این نمایشگاه است.

همچنین در این نمایشگاه تصاویری زیبا از حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی‌ماه علیه جریان فتنه و فتنه‌گران به نمایش گذاشته می شود.

مدیرکل فرهنگ وا رشاد اسلامی استان مرکزی افزود: ملت ایران با بصیرت و موقع‌شناسی از گذرگاه‌های فتنه عبور کرده و در هر برهه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی دشمنان این نظام مقدس را ناکام گذاشته‌اند.

مشایخی گفت: موضوع 9دی همانگونه که در فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ اسلام است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد ناگفته های 9دی و کم و کیف و اهمیت حضور مردم در چنین تجمع عظیمی به جامعه تبیین شود و بر ضرورت پاس داشت آن تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ وا رشاد اسلامی استان مرکزی گفت:22بهمن روز مبارزه بااستبداد،13آبان روز مبارزه با استکبار و9دی روز ولایت مدادری است.

وی گرامیداشت حماسه 9 دی را گرامیداشت ارزش‌ها و نشانگر تبعیت محض مردم ایران از ولایت فقیه عنوان کرد.

مشایخی در ادامه از برپایی نمایشگاهی به همین مناسبت در سطح استان خبرداد و افزود: در این نمایشگاه بیش از 160 پوستر در حوزه ولایت فقیه ، مقام معظم رهبری و روز حماسه 9 دی به نمایش گذاشته شده و این نمایشگاه از تاریخ 5 لغایت 9 دی ماه جاری در درمراکزفرهنگی استان با هدف گرامیداشت یوم الله 9 به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است، این نمایشگاه به طور همزمان در اکثر شهرستان های استان از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.