امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تاکید بر نقش پست در كاهش آلودگی‌ هوا و ترافیك

کد مطلب: 50765 | تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

معاون اداره كل پست استان مركزی گفت: نقش پست در كاهش آلودگی‌ هوا، ترافیك‌ و سوانح ناشی از رفت و آمد و حمل و نقل باید جدی گرفته شود.

به گزارش مرکزی دیلی، ‘محمدرضا عباسی’ روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نقش و جایگاه پست به عنوان یك نهاد مهم ارتباطی باید به همه اقشار جامعه شناسانده شود.

وی اظهار كرد: تسهیل و سرعت در جابه جایی مرسوله ها، تامین نیازهای مردم، افزایش بهره وری و حفاظت از محیط زیست از جمله مزایای بهره مندی از خدمات پستی است.

معاون اداره كل پست استان مركزی بیان كرد: پست شبكه ای عمومی و گسترده است كه با مناسب ترین قیمت انواع نامه ها و كالا ها در اوزان و ابعاد مختلف را در سطوح ملی و بین المللی جابه جا كرده و از ضمانت اجرا نیز برخودار است.

عباسی توضیح داد: با توجه به پیشرفت های روز افزون ارتباطات الكترونیكی پست نیز همپای تغییرات رشد قابل قبولی داشته و در عرصه مجازی نیز اقدام به ارائه خدمات نوین ارتباطی كرده است.

وی خاطر نشان كرد: خدماتی از قبیل پیگیری مرسولات پستی از طریق كد رهگیری با اینترنت، كارت پستال الكترونیكی، وب آگهی روستایی، بازار الكترونیك و سفارش تمبر شخصی برخی از اقدامات نوین این اداره كل است.

وی با ذكر زیرساختهای موجود در اداره كل پست استان، خواستار جلوگیری از خود پستچی گری سازمانها و دستگاهها و واگذاری این وظایف به این اداره كل شد.

وی اضافه كرد: خدمات در بستر فناوری اطلاعات در اداره كل پست استان مركزی در سال جاری حدود هفت درصد نسبت به پارسال رشد داشته است كه این مهم نشان از تمایل مردم به استفاده از خدمات پستی است

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.