امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ‌در دیدار با کارکنان اداره کل بازرسی استان

کد مطلب: 50751 | تاریخ ارسال: 21 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تقویت بیش از پیش بعد نظارت و بازرسی دستگاه‌ها کاهش مشکلات و آسیب‌ها را به دنبال دارد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ‌در دیدار با کارکنان اداره کل بازرسی استان مرکزی اظهار داشت: نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها می‌تواند از بروز مشکل و آسیب در بدنه جامعه جلوگیری کند که می‌طلبد مسئولان سازمان بازرسی به درستی این وظیفه خطیر را انجام دهند.

وی تصریح کرد: تقویت بعد نظارت و بازرسی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی بستر لازم برای رشد و توسعه کشور فراهم ساخته و از عمیق شدن آسیب‌ها جلوگیری می‌کند.

امام جمعه اراک ادامه داد: ماموران سازمان بازرسی باید با جدیت به وظایف خود عمل کرده و در صورت تخلف در هر دستگاه با شدت با آن برخورد کنند.

دری‌نجف‌آبادی خاطر نشان ساخت: نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌‌ها در اموری چون قراردادها، مزایده‌ها و مناقصه‌ها از اهمیت ویژه‌های برخوردار است که ضروری است مأموران سازمان بازرسی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه بر لزوم پایبندی به قانون در کشور تأکید کرد و گفت: فرهنگ پایبندی به قانون باید در کشور نهادینه شود چرا که در این صورت شاهد نظم و انضباط قانونی در همه بخش‌ها خواهیم بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.