امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات فرمانده سپاه درجمع عوامل اجرايی برگزاری اردوهای راهيان نوردانش‌آموزی وخواهران بسيجی حوزه‌های مقاومت كوث

کد مطلب: 50745 | تاریخ ارسال: 21 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

روح انقلابی با تأسی از نهضت حسينی همچنان در امت‌های اسلامی زنده و جاويدان است و امروز اين پرچم پر افتخار در دست بسيجيان و شاگردان مكتب حسينی خواهد بود و بايد آن را در همه عرصه‌های جهانی با اقتدار برافرازيم.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، عطاءالله ميركمالی، فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج اراك 30 آذرماه در جمع عوامل اجرايی برگزاری اردوهای راهيان نور دانش‌آموزی و خواهران بسيجی حوزه‌های مقاومت كوثر، وقوع انقلاب اسلامی ايران به رهبری بنيانگذار كبير انقلاب حضرت امام(ره) برگ زرينی بر تاريخ انقلاب‌های بزرگ دنيا عنوان كرد.

وی به بسيجيان متذكر شد: انقلاب اسلامی ايران با بصيرت و آگاهی امام راحل و فداكاری شهدای پيرو خط ولايت فقيه و رهبری، از نهضت بزرگ حسينی(ع) نشأت گرفت و به پيروزی رسيد؛ لذا پاسداری از خون پاك شهدا و حفظ ارزشهای اسلام و نظام وظيفه همه بويژه شما بسيجيان است.

ميركمالی با بيان اينكه دشمن با بروز تهديدات و تهاجم فرهنگی در پی فروپاشی و زوال نظام اسلامی بوده و در هميشه تاريخ نيز خواهد بود، تأكيد كرد: بصيرت، هوشياری و درك صحيح ياران حضرت امام (ره) در دوران انقلاب باعث عقب‌نشينی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن شد و امروز اين وظيفه ماست تا با پيروی از خط ولايت فقيه اين توطئه‌ها را بی‌پاسخ نگذاريم.

فرمانده سپاه ناحيه اراك با اشاره به نهضت سرخ حسينی، ابرازكرد: امروز با گذشت سال‌ها از حادثه عظيم كربلا و قيام خونين عاشورا، هنوز هم اين حوادث در اذهان عمومی پر رنگ و فراموش نشدنی و ماندگار است و اين مهم تداعی‌كننده اهداف والای امام حسين(ع) و آموزه‌های عميق دينی است.

وی در ادامه يادآور شد: روح انقلابی با تأسی از نهضت حسينی همچنان در بين امت‌های اسلامی زنده و جاويدان است و امروز اين پرچم پر افتخار در دست شما بسيجيان و شاگردان مكتب حسينی خواهد بود وبايد آن را در همه عرصه‌های جهانی با اقتدار برافرازيم.

اين مقام مسئول در پايان، ضمن قدردانی از برگزاركنندگان اردوهای راهيان نور دانش‌آموزی، اظهار كرد: آشنايی نسل جوان و بيان ارزش‌های والای دفاع مقدس در راستای گسترش فرهنگ ايثار و شهادت از مهم‌ترين اهداف برگزاری اين اردوهاست و اميد است بتوانيم در راستای تحقق اين هدف گام برداشته و موفق عمل كنيم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.