امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از اصناف

کد مطلب: 50696 | تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه اصناف از ورزش تاکید کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز در دیدار با رئیس مجمع امور صنفی استان مرکزی گفت: ورزش تنها مختص یک قشر خاص نیست، بلکه متعلق به همه است و سلامت همگان را تضمین می‌کند.

وی تصریح کرد: ورزش یکی از ابزارهای لازم برای تضمین سلامت افراد جامعه است و موجب نشاط و شادی در جامعه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بر لزوم حمایت دستگاه‌ها و ارگان‌ها از ورزش تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: دولت به تنهایی هرگز نخواهد توانست موجبات رشد و توسعه ورزش را در جامعه فراهم سازد، لازمه توسعه ورزش حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف است که در این زمینه اصناف می‌توانند نقش بسیار مؤثری ایفا کنند.

ملکی ادامه داد: اصناف باید نگاه ویژه‌تری به مقوله ورزش داشته باشد و از آنجا که حوزه اصناف مشاغل مختلف را در بر می‌گیرد، می‌تواند کمک‌ها و حمایت‌های خوبی از ورزش داشته باشد.

رئیس مجمع امور صنفی استان مرکزی نیز از آمادگی اصناف استان برای حمایت از ورزش و ورزشکاران خبر داد و گفت: بخش اصناف از هیچگونه حمایت و پشتیبانی از بخش ورزش دریغ نخواهد کرد.

علی‌جعفر محصولی افزود: امید می‌رود مجمع امور صنفی بتواند با حمایت‌های خود زمینه رشد و توسعه بیش از پیش ورزش را در این استان فراهم سازد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.