امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



کسب 5 هزار و 535 میلیارد ریال درآمد مالیاتی در استان مرکزی

کد مطلب: 50683 | تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی از کسب 5 هزار و 535 میلیارد ریال درآمد در هشت ماهه گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و  به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی، حسن میرزاخانی اظهار داشت: درآمدهای وصولی استان شامل درآمدهای عمومی و ملی در هشت ماهه سال جاری بالغ بر 5 هزار و 535 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل32.8 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه از رقم فوق بالغ بر 3 هزار و 726 میلیارد ریال مربوط به درآمدهای عمومی استان است، تصریح کرد: این مبلغ توسط دستگاه‌های اجرایی از محل درآمدهای عمومی به تفکیک درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم، درآمدهای حاصل از فروش کالاها و خدمات، درآمدهای حاصل از جرائم و تخلفات، درآمدهای حاصل از مالکیت دولتی و سایر درآمدهای متفرقه وصول شده که نسبت به مصوب هشت ماهه سال جاری99.1 درصد محقق شده است.

میرزاخانی گفت: میزان وصولی درآمدهای ملی در استان طی مدت مزبور بالغ بر یک هزار و 808  میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد16.4درصد برخوردار بوده است.

دبیرکارگروه درآمد و تجهیز منابع استان مرکزی اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی استان با 93.7 درصد سهم از وصول درآمدهای عمومی استان شامل درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم مالیاتی به ارزش 3 هزار و 492 میلیارد ریال را وصول کرده و رتبه اول وصولی در بین سایر دستگاه‌های اجرایی استان را کسب کرده است.

به گفته وی درآمدهای حاصل از مالیات‌های مستقیم در هشت ماهه سال جاری بالغ بر 2 هزار و 153 میلیارد ریال است که 61.7 درصد کل درآمدهای مالیاتی استان را در دوره مزبور شامل می‌شود.

میرزاخانی افزود: همچنین درآمدهای حاصل از وصول مالیات‌های غیر مستقیم استان در همین مدت که فقط شامل مالیات بر کالاها و خدمات به میزان وصولی یک هزار و 338 میلیارد ریال است که با سهم 38.3 درصد از کل درآمدهای مالیاتی استان را شامل می‌شود.

وی اظهار داشت: میزان وصولی سایر دستگاه‌های اجرایی به جز اداره کل مالیاتی و ردیف سایر درآمدها از کل وصولی‌های استان در مدت مزبور بالغ بر 222 میلیارد ریال و با سهم شش درصد است، ناحیه انتظامی منطقه مرکزی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به ترتیب با حجم وصولی 133 میلیارد ریال و 53 میلیارد ریال در این مدت، در اولویت‌های بعدی حجم وصولی درآمدهای عمومی استان قرار دارند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.