امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آلودگی هوای اراك دو برابر حد مجاز شد

کد مطلب: 50631 | تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

كارشناس دفتر پایش آلودگی هوای اداره كل حفاظت محیط زیست استان مركزی گفت: شاخص كیفیت آلودگی هوای اراك امروز (چهارشنبه) به دو برابر حد مجاز رسید.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘مهدی مصطفوی’ در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس آمار مركز پایش آلودگی هوای اراك، غلظت آلاینده های موجود در هوای این شهر صبح دیروز 182میكروگرم بر متر مكعب بوده است.

وی، استاندارد شاخص كیفیت هوای اراك را 90 میكروگرم بر متر مكعب اعلام كرد و گفت: بیشترین آلاینده موجود در هوای اراك هم اكنون ذرات معلق است كه در پی پدیده وارونگی دمایی، ایستایی در سطوح پایین، تیرگی و كاهش دید ایجاد كرده است.

مصطفوی تصریح كرد: شواهد بیانگر آن است كه آلودگی هوای اراك امروز رو به تشدید است و به همین دلیل به سالمندان، كودكان و بیماران توصیه می شود در موارد غیرضروری از منزل خارج نشوند و در محیط های باز شهری حضور نیابند.

وی گفت : تردد خودروهای تك سرنشین در افزایش آلودگی هوا بسیار اثر دارد و به دلیل شرایط هشدار هوا، شهروندان از خودروهای عمومی برای جابه جایی در سطح شهر استفاده كنند.

اراك یكی از هشت آلوده كشور است كه از ابتدای امسال تاكنون 62 روز ناسالم را سپری كرده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.