امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



وجود بخاری نفتی در 542 کلاس درس روستای اراک

کد مطلب: 50624 | تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در 542 کلاس روستایی اراک بخاری نفتی استفاده می‌شود و هنوز انشعابات گاز وصل نشده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سیف‌الله کریم‌زاده ظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری امسال 600 نفر از معلمان پژوهنده استان و منطقه‌ای مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: تحقیق و پژوهش، کلید دستیابی به موفقیت در تمامی عرصه‌هاست و یکی از ابرازهای مناسب برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت است که باید با حمایت از پژوهشگران، انگیزه تحقیق بیشتر را در آنها ایجاد کرد.

کریم‌زاده با اشاره به اینکه هدف اصلی پژوهش، ارتقای جایگاه علمی کشور است که باید در این امر مهم تلاش کرد، بیان داشت: با توجه به اهمیت تحقیق و پژوهش، اداره کل آموزش و پرورش حمایت از معلمان پژوهنده را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و در این زمینه برای هرگونه حمایت از آمادگی لازم برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان داشت: در این راستا در سال جاری حمایت مالی چهار طرح پژوهشی استانی، هفت طرح پژوهشی منطقه‌ای و 14 پایان‌نامه دانشجویی معلمان این استان در شورای تحقیقات مصوب شده است و صاحبان این طرح‌ها از حمایت‌های لازم بهره‌مند خواهند شد.

کریم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس اذعان داشت: درحال حاضر سیستم گرمایشی 579 کلاس درس این استان به صورت بخاری نفتی کاربراتوری است.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای، تمام این سیستم‌ها کنترل کیفی شده و هیچ مشکلی ندارند.

به گفته وی در 542 کلاس روستایی این استان که بخاری نفتی استفاده می‌شود، هنوز انشعابات گاز وصل نشده، اما در 37 کلاس درس دیگر به دلیل قدمت بالای 10 سال ساختمان، امکان گازکشی کردن وجود ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.