امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری جشن درختکاری در اراک در هفته منابع طبیعی

کد مطلب: 50604 | تاریخ ارسال: 19 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از برگزاری مراسم جشن درختکاری همزمان با نخستین روز از هفته منابع طبیعی در اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک یوسف یوسفی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان مرکزی اظهار داشت: از 15تا 21 اسفند ماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های مختلفی در شهرهای استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های امسال در قالب محور‌های مختلف برگزار می‌شود که فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مهم‌ترین این محورها است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی ادامه داد: امسال طبق روال سال‌های گذشته مراسم جشن درختکاری با حضور دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار می‌شود که بیش از 28 دستگاه در این زمینه همکاری خواهند داشت.

یوسفی افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری برنامه‌های هفته منابع طبیعی جلب مشارکت مجریان، بهره‌برداران، کشاورزان و سایر اقشار مختلف مردم برای حفظ و حراست از منابع طبیعی و گسترش فرهنگ درختکاری است.

وی بیان داشت: به منظور تحقق هر چه بیشتر مشارکت‌های مردمی برنامه‌ریزی‌‌های لازم در راستای برگزاری این مراسم در مراکز روستایی و دهستان‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی خواستار همکاری و مشارکت هر چه بیشتر دستگاه‌هایی همچون استانداری، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس، ادارات، سازمان‌ها و کارخانجات، برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته منابع طبیعی شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.