امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تخصیص اعتبار سه میلیارد تومانی جهت رفع مشکلات کسبه تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب

کد مطلب: 50587 | تاریخ ارسال: 18 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شورای شهر اراک از تخصیص سه میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل کسبه تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، اشرف بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، افزود: در جلسه اعضای شورای شهر اراک با استاندار مرکزی، طرح‌ها و مشکلاتی که به دلیل برخی مسائل زمان زیادی از آن گذشته بود، مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه مشکلاتی که تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب به حقوق مردم این منطقه لطمه وارد کرده است، مطرح شد که در این نشست مصوبات راه‌گشایی به نفع مردم اتخاذ شد.

بهادری با اشاره به طولانی شدن روند حل مشکلات این منطقه گفت: به دلیل طولانی شدن حل مشکل کسبه این منطقه، امیدواریم با تصمیمات و مصوباتی که در این جلسه به تصویب رسید بتوانیم حق مردم را به آنها بگردانیم.

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شورای شهر اراک گفت: با توجه به مصوبات کاربردی و اجرایی در جلسه با استاندار مرکزی، مقرر شد برخی مسوولیت‌ها بر عهده شورای شهر و شهردار شهر کرهرود باشد و پس از اخذ تصمیمات لازم، مسوولیت اجرای طرح‌های مطرح شده برای این منطقه به شورای شهر و شهرداری اراک محول شود.

وی با اشاره به مراجعات مردم برای رفع مشکلات این منطقه اظهار کرد: امیدواریم با در اختیار قرار گرفتن مسوولیت‌های مربوط به این مشکل و محول شدن مصوبات اجرایی آن به شهرداری اراک، از طریق مسالمت آمیز مشکلات کسبه این منطقه برطرف شود.

بهادری زمان مطرح شده برای رفع مشکل این منطقه را یک‌ماه عنوان کرد و افزود: استاندار مرکزی مدت زمان یک ماهه را برای رفع مشکلات این منطقه تعیین کردند که امیدواریم با تسریع در کارها و جلب رضایت کسبه و توافق بین شهرداری و کسبه منطقه، این مشکل برطرف شود.

عضو شورای شهر اراک در پایان اظهار کرد: برای اجرای اصلاح و رفع مشکل این منطقه مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار بصورت یک میلیارد و 500 میلیون تومان آن از طریق ارزش افزوده و یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر از طریق توافقات انجام گرفته توسط استاندار تعیین شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.