امروز امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 11, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تمجید مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از فعالیت های ورزشی شهرداری اراک

کد مطلب: 50573 | تاریخ ارسال: 18 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تیم شهرداری اراک در رشته‌های مختلف برای کشور افتخارآفرینی کرده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی بعد از ظهر امروز در دیدار با شهردار اراک اظهار داشت: راه‌اندازی باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری این شهر، یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری در امر حمایت از ورزش و ورزشکاران است که این حرکت اقدامی ارزنده و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با راه‌اندازی باشگاه فرهنگی – ورزشی شهرداری اراک بسیاری از هیئت‌های ورزشی استان تحت حمایت‌‌های مادی و معنوی قرار گرفتند که این مسئله، موجب رشد و درخشش این رشته‌ها در عرصه‌های مختلف شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: حمایت شهرداری از تیم فوتبال، موجب افزایش نشاط و انگیزه در بین جوانان و فوتبال‌دوستان شده است، امیدواریم تیم شهرداری بتواند با کسب نتایج درخشان، پاسخ خوبی به این اعتماد بدهد.

ملکی افزود: در حال حاضر باشگاه‌ فرهنگی – ورزشی شهرداری اراک رشته‌های مختلفی مانند هاکی، سپک‌تاکرا، تنیس روی میز، فوتبال و رشته‌های دیگر را زیر پوشش دارد که خوشبختانه ورزشکاران این رشته‌ها توانسته‌اند با کسب عناوین مختلف در میادین ورزشی، افتخارات بزرگی برای استان و کشور کسب کنند.

شهردار اراک نیز حمایت از ورزش را وظیفه دستگاه‌های مختلف دانست و گفت: ورزش موجب نشاط و سلامتی در جامعه می‌شود و دستگاه‌های مختلف باید به امر ورزش توجه کافی داشته باشند.

حسن قربانی افزود: شهرداری اراک برای حمایت از ورزش و ورزشکاران از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه، بدون افراد با روحیه و بانشاط ممکن نخواهد بود، اظهار داشت: جامعه سالم و پویا نیاز به افراد بانشاط دارد که ورزش می‌تواند در سلامتی روحی و روانی جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

در این نشست مقرر شد شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اراک از قهرمانان و مدال‌آوران اراک در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.