امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آمادگی شرکت شهرک‌های صنعتی برای واگذاری زمین به سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاران

کد مطلب: 50548 | تاریخ ارسال: 18 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از آمادگی این شرکت برای واگذاری زمین‌های موجود در 30 شهرک صنعتی استان به سرمایه گذاران خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک حامد یحیی بعد از ظهر دیروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان مرکزی در اراک اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی توانسته است 35 شهرک و ناحیه صنعتی را مصوب کند که در حال حاضر آمادگی لازم برای واگذاری زمین در 30 شهرک وجود دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون با یک هزار و 956 واحد صنعتی عقد قرارداد شده که یک هزار و 300 واحد موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها را 14 هزار و 145 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اشتغال ایجاد شده با بهره‌برداری از این واحدها 22 هزار و 600 نفر است.

یحیی در ادامه از اختصاص پنج هزار هکتار زمین به شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: خوشبختانه شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از نظر میزان زمین دومین استان کشور است که پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده با توسعه زمین‌ها رتبه اول کشور را به دست آورد.

وی گفت: حمایت و پشتیبانی از صنایع کوچک و متوسط و تقویت سطوح کمی و کیفی خدمات از برنامه‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی است.

یحیی حمایت و پشتیبانی از توسعه بازار واحدهای صنعتی کوچک، پشتیبانی از توسعه کارآفرینی و تامین منابع مالی، توسعه اطلاع‌رسانی و تجارت الکترونیک، پیوند بین صنایع کوچک و متوسط، پشتیبانی از انجام آموزش‌های تخصصی و ارتقاء مهارت کارکنان را از دیگر اهداف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با اشاره به راه‌اندازی نخستین مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان گفت: عملیات ساخت این مرکز از سال 88 و با صرف اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال آغاز شد.

وی اظهار داشت: این مرکز به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی و با هدف سازماندهی برای ارائه خدمات مؤثر و مورد نیاز به واحدهای مشاور به منظور کمک به رشد آن‌ها، کمک در جهت‌دهی مراکز پژوهشی مرتبط با مرکز به سوی تحقیق در رشته‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی ایجاد بستر مناسب برای فعالیت واحدهای تحقیق و توسعه در مرکز و نیز ایجاد فضای مناسب فعالیت علمی و مهندسی برای جذب دانشمندان و متخصصان داخل و خارج از کشور به بهره‌برداری رسیده است.

لازم به ذکر است شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بر اساس مصوبات سفرهای رئیس جمهوری و جهت‌گیری‌های کلان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اقدام به ساخت و افتتاح این مرکز کرده است.

مرکز خدمات فناوری و کسب و کار اراک با هدف کمک به ارتقا دانش فنی واحدهای صنعتی به منظور رقابت در عرصه جهانی در زمینی به مساحت پنج هزار و 111 متر به بهره‌برداری رسید، این مرکز دارای 36 دفتر کار به منظور استقرار واحدهای مشاور، آمفی‌تئاتر، سالن‌های جلسات، کتابخانه مرجع، کلاس‌های آموزشی، نمازخانه، رستوران، نمایشگاه دائمی و مجازی، واحد اداری، خدماتی و مرکز سرور در شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات پرسرعت است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.