امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


دیدار آیت الله دری نجف آبادی با مبلغان و روحانیون طرح هجرت

دیدار آیت الله دری نجف آبادی با مبلغان و روحانیون طرح هجرت

کد مطلب: 50480 | تاریخ ارسال: 15 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان نظام اسلامی از طریق جنگ نرم وارد کارزار شده‌اند که مبلغان دینی در مقابل این توطئه باید ارتباط خود را با قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان تقویت کنند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار با مبلغان و روحانیون طرح هجرت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با استفاده از جنگ نرم به دنبال ایجاد آشوب و فتنه در ایران اسلامی است روحانیون و مبلغان وظیفه و رسالت سخت و سنگینی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: امروز این روحانیون هستند که می‌توانند با برقراری ارتباط بین مردم و جوانان، تلاش دشمنان را که می‌خواهند با رخنه بین مردم و مسئولان تفرقه ایجاد کنند را خنثی کرده و بر بصیرت و آگاهی مردم بیافزایند.

امام جمعه اراک بیان کرد: دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال اختلاف افکنی و انحراف افکار در بین جوانان ایران اسلامی هستند تا بتوانند به نظام اسلامی ضربه وارد کنند که روحانیت باید با برقرار کردن ارتباط با مردم و با تلاش، جدیت و آگاهی بخشی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه روحانیت باید در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن از توطئه‌های آنان آگاه و مردم را در جریان قرار دهد، ادامه داد: استکبار می‌کوشد با تغییر در باورها و ارزش‌های مردم مانع از گسترش دین مبین اسلام شود، این در حالی است که مبلغان می‌توانند با تقویت ارتباط بین خود و مردم زمینه تحکیم ارزش‌ها را در بین قشرهای مختلف مردم فراهم سازند.

دری ‌نجف‌‌آبادی یکی از راه‌های برقراری ارتباط با مردم را حضور روحانیون در مدارس و دانشگاه‌ها دانست و بیان کرد: مبلغان می‌توانند با حضور در مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ شبهات مردم را پاسخ دهند.

وی تاکید کرد: ترویج مبانی دینی، آموزه‌های اسلامی و احکام الهی در فضای مجازی و شناسایی نیازهای مخاطبان و ارائه مطالب از نیازهای اصلی و اساسی در برقراری ارتباط و تعامل با مردم است که می‌طلبد به این مهم توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم گسترش برنامه‌های آموزش و تربیت طلبه‌ها و مبلغان دینی تأکید کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی نیز دفاع از اصل ولایت فقیه و ترویج ارزش‌ها و احکام اسلامی را از رسالت‌های مهم روحانیون دانست و اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمنان برای توهین به مقدسات اسلامی، روحانیون رسالت بسیار خطیری بر عهده دارند که ترویج ارزش‌ها و احکام اسلامی از مهم‌ترین این رسالت‌ها است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به اندیشه‌های اسلامی، باورها و اعتقادات دینی مردم را نشانه گرفته است، افزود: روحانیون می‌توانند با گسترش ارتباطات خود با مردم زمینه خنثی‌سازی توطئه‌‌های دشمنان را فراهم سازند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.