امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تشکیل 174 پرونده در اولین پایگاه تندرستی استان مرکزی

کد مطلب: 50463 | تاریخ ارسال: 14 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

رئیس پایگاه تندرستی استان مرکزی از تشکیل 174 پرونده در اولین پایگاه تندرستی استان مرکزی در شهر اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری مهر، مرتضی بیات با بیان اینکه این مرکز در یک ماه فعالیت خود 174 مورد تشکیل پرونده برای مراجعان داشته گفت : با نهایی شدن آزمایش غربالگری 76 مراجعه کننده، 17 بیمار دیابتی (20 درصد جمعیت هدف) کشف شده است.

وی افزود: در پایش اطلاعات غربالگری های مذکور هفت نفر معادل چهار درصد فشار خون بالا کشف شده و یک سوم افراد معادل 56 نفر مشکلات تغذیه ای داشتند.

بیات با اشاره به اینکه 12 و نیم درصد مراجعان نیز در یک ماه اخیر با مشکلات روحی و استرس شناسایی شده اند اظهار داشت: این نشان می دهد ظرفیت بیماری های غیرواگیر تاچه میزان در جمعیت شهری اراک بالاست پایگاه تندرستی اراک به عنوان چهارمین مرکز رصد و مراقبت بیماری های غیرواگیر از آبان امسال در اراک با هدف پیشگیری و شناسایی عوامل خطر بیماری زا در جمعیت این شهر افتتاح شد.

رئیس پایگاه تندرستی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: هم اینک با شیوع 10 درصدی دیابت، 17 درصدی فشار خون مواجه است و شواهد بیانگر آمار رو به رشد انواع سرطان ها و بیمارهای روحی و روانی است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.