امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پروژه‌های مهر ماندگار استان مرکزی در انتظار اعتبار

کد مطلب: 50449 | تاریخ ارسال: 13 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

پروژه های مهر ماندگار استان مرکزی اعتبار منتظر اعتبار هستند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، جلسه کمیته پروژه‌های مهر ماندگار با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات استان مرکزی در استانداری تشکیل شد.

26 پروژه مهر ماندگار در استان مرکزی در حال انجام است و دراین جلسه گزارشی ازروند پیشرفت این پروژه‌ها و مشکلات آنها ارائه شد به نحوی که پروژه مجتمع فرهنگی توانبخشی ایثارگران با زیربنای 12 هزار مترمربع است و از سال 1388 که کلنگ این مجموعه زده شده، تنها 40 درصد پیشرفت داشته است و 37 روز نسبت به قرارداد عقب است و اعتبارات تخصیص داده شده 2.5 میلیارد تومان از اعتبارات ملی و یک میلیارد هم توسط استان تخصیص داده شده ولی به دلیل نبود اعتبارات، پروژه تقریبا تعطیل است.

از پروژه های دیگر مهر ماندگار که دراین جلسه گزارشی از عملکرد آن ارائه شد پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب ساوه بود که 67 درصد پیشرفت داشته است و فقط تامین تجهیزات آن باقی مانده که در حدود 7 میلیارد تومان اعتبار لازم است؛ همچنین عملیات ساختمانیتصفیه خانه فاضلاب ساوه 80 درصد پیشرفت داشته است و به طور کلی این تصویه خانه 51 درصد پیش رفته است و در حدود 10 میلیارد تومان برای ادامه کار اعتبار لازم است.

از پروژه هایی که راه و شهرسازی عهده دار انجام آن بوده است پروژه احداث محور دلیجان – الیگودرز است که 25 درصد انجام شده و در حدود 60 میلیارد تومان برای انجام آن اعتبار نیاز است و پروژه باند دوم توره – ملایر که افتتاح شده است و تنها کارهای نهایی و تجهیزات جانبی جاده باقی مانده است و در حدود 6 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

پروژه تقاطع غیر هم سطح بسیج از دیگر پروژه های مهر ماندگار استان مرکزی است که آماده بهره برداری بوده و همچنین احداث بیمارستان 24 تحت خوابه خنداب که 71 درصد پیشرفت داشته است.

در خصوص پروژه هایی که تربیت بدنی مسوول آن بوده است پروژه مجتمع فرهنگی کوه سرخه اراک است که تاکنون هیچگونه اعتباری به آن اختصاص داده نشده و پروژه پیست چمن پاکل که هزینه آن 2 میلیارد تومان برآورد شده است که اعتباری فراهم نشده است.

در این جلسه عنوان شد، تالار مرکزی اراک هم از دیگر پروژه های مهر ماندگار است که از سال 86 شروع به کار شده است که اعتبار این پروژه 18 میلیارد تومان برآورد شده است وتنها 46 درصد پیشرفت داشته است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.