امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



هزار لبخند به خودروی 250 میلیونی و مسکن یک میلیارد ریالی!

کد مطلب: 50443 | تاریخ ارسال: 13 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

چندی است که همراه اول با ارسال پیامکی به اطلاع مشترکانش میرساند که با شرکت در قرعه‌کشی د‌یماه این اپراتور از کمک هزینه خرید خودروی 250 میلیون ریالی و خرید مسکن یک میلیارد ریالی بهره‌مند شوند!

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار ایسنا، این پیامک در راستای طرح هزاران لبخند همراه اول ارسال شده و کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند جهت اطلاع از امتیاز کسب شده یک پیامک بدون متن به 8083 ارسال و در این طرح شرکت کنند.

قرعه کشی به صورت فصلی و در دو سطح معمولی و عالی انجام می شود و حداقل امتیاز لازم جهت شرکت در قرعه کشی سطح معمولی 120 امتیاز و سطح عالی 200 امتیاز است و کلیه مشترکین می‌توانند از تاریخ یکم مهرماه 91 تا 31 خرداد 92 در قرعه کشی طرح هزاران لبخند2 شرکت کنند.

اما ماجرا چیست؟

هر مشترک هرچقدر بیشتر صحبت کند بیش‌تر امتیاز میگیرد و در نتیجه بیشتر شانس دارد تا مشمول این جوایز شود! هر 20،000 ریال کارکرد مشترک پس از کسر تخفیفات (برای سیم‌کارت دائمی) و 20،000 ریال اعمال شارژ (برای سیم‌کارتهای اعتباری): 10 امتیازخواهد بود البته موارد دیگری هم آورنده امتیاز هستند مثل فعالسازی سیم‌کارت اعتباری: 50 امتیاز، فعالسازی سیم‌کارت دائمی: 500 امتیاز.

ظاهرا یک شماره تلفن می‌تواند در چندین قرعه کشی شرکت کند و جوایز صرفاً به مالک قانونی سیم کارت در زمان استخراج اطلاعات ارائه خواهد شد. امتیاز قرعه کشی‌ها از اولین روز فصل تا آخرین روز فصل محاسبه می‌شود. باقی مانده مبلغ استفاده مشترک جهت دریافت امتیاز به دوره بعدی انتقال نمی‌ یابد. نکته قابل توجه اینکه برندگان سیم کارتهای دائمی باید قبل از دریافت جایزه، نسبت به تسویه حساب بدهی خود اقدام کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.