امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



وضعیت ترافیک برون شهری جاده های استان مرکزی مطلوب نیست

کد مطلب: 50424 | تاریخ ارسال: 13 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه وضعیت استان مرکزی در بخش ترافیک برون شهری مطلوب نیست٬ تصریح کرد: این مهم توجه مسئولان و همکاری شهروندان را می طلبد.

به گزار ش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر،سرهنگ مهدی حسنی ظهر روز چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه افزود: مهمترین راه، بستر سازی برای ترویج فرهنگ ترافیکی در جامعه و آشنایی اقشار مردم با مقررات راهنمایی و رانندگی است.

وی با بیان اینکه برای کاهش تصادفات تنها اعمال قانون٬ جرایم نقدی٬ توقیف و برخورد کافی نیست٬ ادامه داد: آگاهی شهروندان و رعایت قوانین از سوی ایشان گام موثری در راستای تحقق اهداف پلیس راه و کاهش تخلفات٬ تصادفات جاده ای و تلفات خواهد بود.

کاهش تلفات ناشی از تصادفات برون شهری در هشت ماهه نخست سال جاری

سرهنگ حسنی از کاهش تلفات ناشی از تصادفات برون شهری در هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهارداشت: تلفات ناشی از تصادفات برون شهری استان مرکزی پنج درصد کاهش داشته که برای دستیابی به شاخص اعلام شده از سوی فرماندهی ناجا باید تلاش بیشتر صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۱۱۷ نقطه حادثه خیز در استان مرکزی شناسایی شده است٬ خاطر نشان کرد: تا کنون ۳۲ نقطه حادثه خیز در استان مرکزی رفع نقص شده است.

سرهنگ حسنی ادامه داد: با بررسی های انجام شده هزینه لازم برای رفع نقاط مذکور برآورد و به پلیس راه کشور و شوری ترافیک شهری مبالغ مورد نیاز اعلام شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح ترافیکی زمستانه اشاره کرد و گفت: این طرح با حضور ۳۵ تیم پلیس راه از ۲۰ آذر ماه آغاز و تا ۲۵ اسفند ادامه دارد.

سرهنگ حسنی اظهار کرد: هر ساله از ۲۵ اسفند ماه طرح انتظامی ترافیک تعطیلات نوروزی آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.