امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نمایش پژوهش‌‌های دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان مرکزی‌

کد مطلب: 50416 | تاریخ ارسال: 13 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک از اختصاص 42 غرفه در نمایشگاه هفته پژوهش به دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک عباس ملک‌حسینی بعد از ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک اظهار داشت: ستاد برگزاری هفته پژوهش و فن‌آوری استان به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته پژوهش تشکیل و اقدامات خوبی را در این زمینه در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: این ستاد متشکل از شش کمیته شامل کمیته انتخاب پژوهشگران برتر، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، سخنرانی‌ها و بازدیدها است که اعضای کمیته مشخص شده و اقدامات خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته پژوهش بیان داشت: در این نمایشگاه 42 غرفه به دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و 16 غرفه به بخش صنعت اختصاص داده شده است.

ملک‌حسینی با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش خاطر نشان ساخت: امسال در کنار تجلیل از دانشجوویان برتر پژوهشگر، از پژوهشگران برتر در بخش دانش‌آموزی نیز تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: در این هفته همچنین از پژوهشگران برتر دانشگاه‌‌ها و مؤسسات پژوهشی استان مرکزی، پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی، بخش دانشجویی، بخش دانش‌‌آموزی، واحد فن‌آور برتر و فن‌آور در شش گروه شامل علوم انسانی، علوم پزشکی، فنی مهندسی، علوم پایه، هنر و کشاورزی برتر تجلیل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به اینکه هفته پژوهش فرصت مناسبی برای واکاوی و بررسی نقاط ضعف و قوت پژوهش است، گفت: انجام پژوهش‌های کاربردی به عنوان یک اولویت دانشگاهی موجب تولید ثروت می‌شود که باید دانشگاه‌ها در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

به گفته وی مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر در دهه اول دی ‌ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.