امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آصفری:۴۸ گروگان ایرانی همچنان در سلامت کامل به‌سر می‌برند

کد مطلب: 50408 | تاریخ ارسال: 13 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پیگیری‌ها برای آزادی گروگان‌های ایرانی همچنان ادامه دارد، افزود: زائران ایرانی گروگان گرفته شده در سلامت کامل به سر می‌برند.

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره آخرین وضعیت زائران ایرانی گروگان گرفته شده از سوی معارضان سوری، گفت: طی خبرهایی که شب گذشته ( دوشنبه ۲۰ آذر ماه)‌ به دست ما رسیده است زائران ایرانی در سلامت کامل به سر می‌برند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی،‌ با بیان اینکه از سلامت زائران ایرانی اطلاع کامل داریم، افزود: در زمینه آزادی گروگان‌های ایران در سوریه اقدامات خوبی در حال انجام گرفتن است که امیدورام بر این اساس هر چه زودتر شاهد آزادی زائران ایرانی باشیم.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: معارضان سوری باید بر سر عقل بیایند و با این زائران بی‌دفاع که برای زیارت به سوریه رفته بودند این‌گونه رفتار نکنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه پیگیری‌ها برای آزادی گروگان‌های ایرانی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: مجلس، وزارت امور خارجه و دولت تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا این گروگان‌ها هرچه زودتر آزاد شوند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.