امروز امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 11, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اجرا طرح استعدادیابی دو و میدانی در استان مرکزی

کد مطلب: 50396 | تاریخ ارسال: 13 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

دبیر هیئت دو و میدانی استان مرکزی از اجرای طرح استعدادیابی در رشته دو و میدانی در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، حمیدرضا کهریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح امسال برای هفتمین سال متوالی و با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح استعدادیابی در بین دانش‌آموزان مدارس شهرهای اراک و شازند به اجرا گذاشته می‌شود که در این طرح دانش‌آموزانی که دارای استعداد در رشته دو و میدانی باشند شناسایی و زیر پوشش آموزش‌های حرفه‌ای قرار خواهند گرفت.

دبیر هیئت دو و میدانی استان مرکزی ادامه داد: با اجرای این طرح طی سال‌های گذشته استعدادهای بسیار خوبی در سطح استان شناسایی و کشف شد که تعدادی از این افراد در مسابقات مختلف حضور یافته و موفق به کسب افتخارات بزرگی برای استان شدند.

کهریزی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات هیئت در حال حاضر این طرح در این دو شهرستان اجرا می‌شود که در صورت تامین اعتبار در سایر شهرهای استان نیز اجرا خواهد شد.

به گفته وی به منظور اجرای این طرح کارشناسان هیئت دو و میدانی در مدارس دو شهر اراک و شازند حضور یافته و به استعدادیابی از دانش‌آموزان می‌پردازند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.