امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دفع 8 هزار و 760 تن پسماند شهری در اراک

کد مطلب: 50327 | تاریخ ارسال: 10 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری اراک از دفع و دفن بهداشتی 8 هزار و 760 تن پسماند شهری در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمود حسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف سازمان به منظور داشتن شهری سالم اقداماتی گوناگون توسط این مدیریت در ماه گذشته صورت گرفته که این اقدامات در امر تنظیف، جمع‌آوری، امحاء حیوانات موذی، لایروبی کانال‌ها و تفکیک از مبدا و… بوده است.

وی تصریح کرد: در این مدت علاوه بر دفع و دفن بهداشتی 8 هزار و 760 تن زباله شهری  120 تن زباله ساختمانی و بیش از سه هزار و 800 تن نخاله و ضایعات ساختمانی نیز توسط این سازمان دفع شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری اراک همچنین از رفت و روب 298 میلیون متر مکعب از معابر سطح شهر خبر داد و خاطر نشان ساخت: متاسفانه حجم وسیعی از آبگرفتگی‌های موجود در شهر به دلیل ریختن پسماندها در درون جوی‌ها و کانال‌های موجود در شهر است که در این راستا با پیگیری‌های انجام شده لایروبی کانال‌ها و انهار به منظور افزایش توان بهره وری و هدایت آب‌های سطحی در دستور کار قرار گرفته است.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود از ارسال پیامک به شهروندان خبر داد و بیان داشت: این سازمان در راستای تحقق اهداف و خدمت رسانی بیش از پیش در اجرای طرح مکانیزاسیون تجهیزات خدمات شهری و همچنین ارتقای سطح فرهنگ شهروندی اقدام به ارسال پیامک به تمامی خطوط ثابت با مضمون همشهری عزیز پسماندها را راس ساعت 21 در مخازن مکانیزه قرار دهید، کرده است.

وی از شهروندان خواست تا با به موقع بیرون گذاشتن کیسه‌های پسماند خود شهرداری را در اجرای خدمات رسانی بهینه به شهروندان یاری رسانند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.