امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اهداء 7 هزار جلد كتاب به دانشگاه‌های استان مركزی

کد مطلب: 50325 | تاریخ ارسال: 10 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

به‌مناسبت روز دانشجو، تعداد 7000جلد كتاب به همت اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مركزی به دانشگاه‌های استان مركزي اهدا شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) شعبه مركزي، مصطفي مشايخي، مديركل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مركزی، 18 آذرماه گفت: به‌مناسبت شانزدهم آذرماه روز مقاومت و ايستادگی دانشجويان ايران اسلامی در برابر استعمار، استكبار و استبداد داخلی، تعداد هفت هزار جلد كتاب توسط اين اداره كل به كتابخانه‌های دانشگاه‌های استان اهدا شد.

وي تصريح كرد: تاريخ مبارزات دانشجويان يادآور نكات بديعی است كه مرور آن می‌تواند ضمن تحليل مسائل گذشته، چراغی فرا روی آينده قرار دهد.

مشايخي افزود: خودباختگی و هراس از قدرت پوشالی سلطه‌گران بين‌المللی جز شرمندگی برای ورشكستگان سياسی فايده ديگری نداشته و تنها تحرك واقعی و مقابله با تعدی و ظلم، عزت آفرين است، بر اين اساس اگر بنا بود با اندك تشر و ترش رويی ديگران به خانه رويم و همچون پيرزنان تماشاگر صحنه باشيم، بايد واژه مبارزه را از فرهنگ مجاهدت حذف كنيم و همچون واماندگان سياسی، نامه موسوم به جام زهر را بنويسيم.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی گفت: دانشجويان بايد با توجه به فناوری اطلاعات و لزوم آگاهی و هوشياری در كنار تعليم و تربيت در گسترش و ترويج فرهنگ مطالعه و تحقيق و پژوهش كوشا باشند.

وی بيان كرد: برای ترويج و نهادينه كردن فرهنگ مطالعه بايد كودكان و نوجوانان را از سنين پايين به مطالعه تشويق و ترغيب كنيم و موجب ارتقای فرهنگی جامعه شويم.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی در پايان، خاطرنشان كرد: مطالعه را يكی از راهكارهای مقابله با توطئه‌های دشمن دانست و افزود: اگر می‌خواهيم در جوامع بين‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشيم بايد بتوانيم قدرت علمی و فكری خودمان را افزايش دهيم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.