امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



وعده اجرای 3 پروژه بزرگ در بخش کشاورزی استان مرکزی

کد مطلب: 50315 | تاریخ ارسال: 10 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

استاندار مرکزی از هدف‌گذاری سه پروژه در بخش کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، علی‌اکبر شعبانی‌فرد دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی سه قطعه زمین در شهرهای زرندیه و اراک به زودی زیر کشت محصولات کشاورزی می روند.

وی تصریح کرد: در شهرستان زرندیه زمینی به مساحت 4 هزار و 400 هکتار را به منظور کشت گندم در نظر گرفته‌ایم، همچنین در شهر اراک نیز دو قطعه زمین به مساحت 6 هزار هکتار را آماده‌سازی کرده‌ایم که امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها شاهد تحول بزرگی در بخش کشاورزی استان باشیم.

استاندار مرکزی همچنین از افزایش هزار هکتاری شهرک گلخانه‌ای امان آباد خبر داد و اظهار کرد: شهرک گلخانه‌ای امان‌آباد به منظور تولید محصولاتی چون خیار، گوجه و گل و گیاهان زینتی به میزان یک هزار هکتار افزایش خواهد یافت.

شعبانی‌فرد با اشاره به ایجاد 14 شهرک گلخانه‌ای در چند شهر استان تصریح کرد: توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای استان با هدف افزایش تولید محصولات گلخانه‌ای و همچنین صادرات محصولات گلخانه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی ایجاد این شهرک‌ها از سال گذشته آغاز و همچنان ادامه دارند.

استاندار مرکزی در خاتمه از سرمایه گذاری 91 میلیارد تومانی در بخش کشاورزی استان خبر داد و بیان داشت: این سرمایه‌گذاری در اموری چون آبیاری بارانی، ‌استحصال زمین، بالا بردن سطح تولید گوشت قرمز و سفید صورت می‌گیرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.