امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



شعبانی فرد:حاشیه ها ما را از اهداف مهم خود در حوزه ایجاد اشتغال دور نمی کند

کد مطلب: 50298 | تاریخ ارسال: 8 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

استاندار استان مرکزی گفت: اجازه نمی دهیم برخی حاشیه سازی ها به اهداف استان مرکزی در حوزه اشتغال لطمه بزند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد ظهر شنبه با بیان این مطلب در کارگروه توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی افزود: اگر چه وجود برخی مشکلات در بخش صنعت و گشایش “ال سی” در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور در استان مرکزی را منکر نمی شویم اما اجازه نمی دهیم برخی حاشیه سازی ها ما را از اهداف مهم خود در حوزه ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود دور کند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال استان مرکزی گفت: علیرغم وجود همه مشکلات استان مرکزی در جایگاه مطلوبی از لحاظ تحقق تعهدات اشتغالزایی در کشور قرار دارد.

مهلت پایانی دستگاه های اجرایی برای ثبت آمار اشتغالزایی خود در سامانه رصد

استاندار استان مرکزی در ادامه با تاکید بر ضرورت به روز رسانی اطلاعات اشتغال ایجاد شده در استان مرکزی د رسامانه رصد گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان باید تا پایان هفته جاری اطلاعات اشتغالزایی خود را در این سامانه به روز کنند.

شعبانی فرد افزود: عدم ثبت اشتغال های ایجاد شده در سامانه رصد تصمیم گیری کلان در حوزه اشتغال را در کشور با چالش روبرو می سازد.

وی با بیان این که استان مرکزی موفق شد در سال گذشته در راست آزمایی صورت گرفته در حوزه اشتغال سربلند بیرون آید گفت: کسب رتبه اول کشوری در خصوص راست آزمایی اشتغال ایجاد شده در استان مرکزی حاصل تلاش همه جانبه مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل است.

زیربناهای توسعه صنعتی در استان مرکزی ایجاد شده است

استاندار استان مرکزی در ادامه از ایجاد زیرساخت های توسعه صنعتی و سرایه گذاری در استان مرکزی خبر داد و گفت: از سه ماهه اول سال 87 به بعد حدود 8/12 میلیارد دلار سرمایه گذاری در استان مرکزی صورت گرفته است این در حالیست که از سال 49 تا سه ماهه اول سال 87 تنها 24 میلیارد دلار سرمایه گذاری صورت گرفته بود.

شعبانی فرد ادامه داد: در حال حاضر 400 کارخانه در استان مرکزی با 100 درصد ظرفیت، 800 کارخانه با 60 ردصد ظرفیت، 700 کارخانه زیر 50 درصدظرفیت مشغول به کارند این در حایست که 120 کارخانه به دلیل عدم تامین قطعات مورد نیاز تعطیل اند.

وی با اشاره به حضور قطب الیاف مصنوعی خاورمیانه در دلیجان بیان داشت: زمینه ای استقرار صنایع استراتژیک در استان مرکزی فراهم شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.