امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بانك های استان مركزی ،ملزم به تحویل یك نسخه از قرارداد وام به مشتریان

کد مطلب: 50292 | تاریخ ارسال: 8 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مركزی گفت: بانك های عامل استان از این پس ملزم به تحویل یك نسخه قرارداد وام به مشتریان هستند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان مركزی، ‘ابوالفضل مجدد’ در چهارمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مركزی افزود: ساماندهی امور وام ها و رعایت تمامی موارد قانونی از سوی بانك ها در پیشگیری از وقوع جرم اهمیت دارد.

وی در ادامه افزود: رعایت مر قانون در عقود اسلامی در بانك ها و شفاف سازی و دقت در مراحل اعطای وام از مسائلی است كه از ایجاد بسیاری سوء تفاهم ها و جرائم پیشگیری می كند.

وی خاطرنشان كرد: اسناد رسمی مربوط به قراردادهای اعطای وام باید از طرف بانك ها بصورت عادلانه بین دفاتر اسناد رسمی تنظیم شود و برای این مهم طراحی روش اجرایی ضروری است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مركزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ساماندهی امور حوزه ساخت و ساز از اولویت های شورای مذكور است و تمامی شهرداری ها مكلف هستند قبل از تنظیم و تحویل پایان كار ساختمان نسبت به تسویه حساب مالكین اقدام كنند.

وی اضافه كرد: صدور مجوز پایان كار ساختمانی تنها پس از پرداخت نقدی جرائم كمیسیون ماده 100 شهرداری امكان پذیر است و هرگونه كوتاهی در این خصوص از مصادیق جرم محسوب می شود.

این نشست كه با حضور رییس كل دادگستری و مدیران حوزه قضایی استان مركزی برگزار شد درخصوص آخرین اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم بحث و تبادل نظر شد

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.