امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آصفری: غرب به دنبال کشاندن دامنه بحران دمشق به بیروت است

کد مطلب: 50273 | تاریخ ارسال: 8 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: حامیان معارضین مسلح سوری، با کشاندن دامنه بحران دمشق به بیروت در تلاش هستند منطقه امنی برای رساندن تسلیحات به معارضین ایجاد کنند.

به گزارش مرزکی دیلی، محمدحسن آصفری در گفت‌و گو به خبرنگار بین الملل خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ناآرامی‌های شمال لبنان، افزود: حامیان معارضان مسلح سوری، با کشاندن دامنه بحران دمشق به بیروت در تلاش هستند منطقه امنی برای رساندن تسلیحات به معارضین ایجاد کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد بحران در کشورهای خاورمیانه از اهداف دیرینه غرب است، تصریح کرد: اقتصاد کشورهای غربی با ایجاد ناامنی در کشورهای دیگر و فروش تسلیحات به آنها رونق می گیرد.

وی با بیان اینکه خطر جدی امروز منطقه پرالتهاب خاورمیانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است، گفت: مردم منطقه باید با هوشیاری در مقابل توطئه‌های غرب ایستادگی کنند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با تاکید براینکه غرب به دنبال تضعیف جبهه مقاومت است، افزود: ایجاد بحران ساختگی در کشور سوریه و کشاندن دامنه آن به لبنان بیشتر برای تاثیرگذاری بر جبهه مقاومت و تضعیف آن است.

عضوهیات رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا باید از مداخله در امور داخلی سایر کشورها خودداری کند، خاطرنشان کرد: برای بازگشت ثبات و امنیت به منطقه باید استکبار جهانی از خواسته‌های خود کوتاه بیاید.

بر اساس گزارش‌ها تعداد کشته شدگان درگیری‌های شهر طرابلس در شمال لبنان و میان مناطق باب التبانه و جبل محسن که از چهارشنبه آغاز شده است به ۱۳ نفر رسیده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.