امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نماینده ولی فقیه:قطع ریشه های وابستگی مصداق شعار مرگ بر آمریکاست

کد مطلب: 50261 | تاریخ ارسال: 8 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قطع همه ریشه های وابستگی مصداق عینی شعار مرگ بر آمریکاست.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر شنبه با بیان ین مطلب در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی افزود: مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست و باید با تلاش در حوزه خودکفایی و تولید محصولات استراتژیک مصداق عینی این شعار را که همان قطع ریشه های وابستگی است محققق کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش تولید ادامه داد: باید با حمایت از بخش تولید و تلاش برای رفع موانع پیش روی صنعتگران زمینه افزایش تولیدات و خودکفایی کشور در حوزه صنعت و کشاورزی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: اگر مسئولین قصد خدمت به کشور را دارند باید تمام اهداف خود را در مسیر قطع وابستگی ها تعریف کرده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: راه برون رفت از مشکلات و قطع ریشه های وابستگی کشور به غرب ایجاد قطب های تولید در استان و کشور است.

وی تاکید کرد: باید با جمع کردن کارهای سطحی و راه اندازی کارهای فنی و حرفه ای سطح تولیدات کشور را با تکنولوژی روز دنیا تطبیق داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تقدیر از استاندار استان مرکزی به لحاظ اقدامات صوت در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در استان مرکزی افزود: عملکرد استاندار مرکزی باید به عنوان الگویی برای تمام استانداران کشور معرفی شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.