امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



توضیحات رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی

کد مطلب: 50216 | تاریخ ارسال: 6 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از صحت عمل ماموران انتظامی استان در برخورد با مجرمان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان‌های دلیجان، زرندیه و کمیجان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، علی دستور گفت: ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان در پی دستگیری دو نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین دستگیری پنج نفر از اتباع افغانی فاقد مدرک اقامتی با پیشنهاد مبلغ 500 هزار تومان رشوه توسط متهمان مواجه شدند که ضمن عدم پذیرش رشوه تمامی متهمان را به یگان منتقل و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی دادند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان زرندیه نیز در بازرسی از منزل یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر و کشف مقادیری تریاک، از پذیرش رشوه 600 هزار تومانی متهم برای فرار از قانون خودداری و وی را به یگان منتقل کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از صحت عمل ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان کمیجان به دنبال کشف مقادیری مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری و رد رشوه پیشنهادی متهم به مبلغ 300 هزار تومان خبر داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.